دبیر شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران گفت: اعضای شورا موضوع واگذاری کتابخانه های عمومی به شهرداری تهران را بررسی و با انجام رایزنی های لازم با اين امر موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سیدرضا مصطفوی  از تشکیل دویست و بیستمین جلسه این شورا  به ریاست دکتر سید محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد وافزود: بررسی گزارش عملکرد و دستاوردهای نمایشگاه یاد یار مهربان، وضعیت پیشرفت پروژه باغ کتاب همچنین فعالیت های سازمان فرهنگی و هنری در حوزه کتاب و کتابخوانی اهم مباحث این جلسه را به خود اختصاص دادند.
 
وی در تشریح آخرین مصوبات شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران گفت: با رای اعضا، شورای راهبری کتاب با حضور و عضویت سازمان فرهنگی و هنری، معاونت امور اجتماعی، ناشران و کارشناسان این حوزه تشکیل خواهد شد.
 
مصطفوی تصریح کرد: این شورا به منظور رصد کامل فعالیت مجموعه های " شهر کتاب " مصوبه ای را تصویب کرده که براساس آن کارگروهی با حضور مدیران ارشد معاونت امور اجتماعی تشکیل و نتایج بررسی های خود را به صورت مدون ارایه خواهد داد.
 
وی افزود: همچنین بررسی کمی و کیفی آثار منتشر شده توسط شهرداری تهران نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
دبیرشورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران گفت: اعضای این شورا در آخرین نشست خود موضوع واگذاری کتابخانه های عمومی به شهرداری تهران را بررسی و با انجام رایزنی های لازم با وزارت ارشاد به منظور تحقق این امر موافقت کردند.
 
مصطفوی خاطرنشان كرد: دبیرخانه شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران موظف شده است با همکاری ریاست و معاون امور اجتماعی سازمان بهشت زهرا (س) مصوبات شورای شهر و سایر مصوبات و مستندات دفن متوفیان در قطعه هنرمندان را بررسی و نتایج آن را به شورا ارایه دهد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار