سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با اشاره به تماس‌های قبل از مسابقه با بازیکنانش گفت: این کارها اخلاقی نیست و از همکارانم می‌خواهم رقابت را جوانمردانه وارد زمین کنند.

فرزاد کوهیان بعد از شکست مقابل مهرام به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم مهرام حداقل 3 ماه قبل از شروع لیگ تمرین کرده و هماهنگی بهتری نسبت به ما داشت به همین دلیل تمرکز بازیکنان این تیم در شرایط سخت بهتر بود در مقابل بازیکنان ما در نیمه دوم تمرکز پایین‌تری داشتند و از جایی به بعد زورمان به حریف نرسید.

وی ادامه داد: با وجود زحمت زیادی که بازیکنانی مثل عباس محبت کشیدند، غیبت روزبه ارغوان به عنوان یکی از 5 بازیکن اصلی در تیم تاثیر گذاشت و در نهایت هم از نظر نیرو کم آوردیم. در حقیقت ما با دست بسته در لیگ حرکت می‌کنیم. البته باشگاه ما در دقیقه 90 و با همت آذری کار بسیار عجیبی را با آوردن دوباره بسکتبال ذوب‌آهن به لیگ انجام داد. در این میان محدودیت‌هایی هم وجود دارد که آن را پذیرفته‌ایم. 

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: به جز بحث بازیکنان، تمرینات زیادی هم به خاطر انجام 2 بازی در هفته نمی‌توان انجام داد.

**مسائلی را عنوان کردند که در شأن بسکتبال نیست

کوهیان بعد از بحث بازی به نکته‌ای حاشیه‌ای اشاره کرد که قبل از بازی گریبان تیمش را گرفته بود: تماس‌هایی قبل از بازی با مهرام از طرف برخی تیم‌ها با بازیکنان ما گرفته شد و مسائلی را عنوان کردند که در شان بسکتبال ما نیست. البته این تماس‌ها هیچ ربطی به باشگاه مهرام نداشت و از طرف تیم‌های دیگر بود. خواهشم از دوستان در تیم‌های دیگر این است که از حرف‌های مشکل‌زا برای تیم‌ها پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: از همکاران خود می‌خواهم، لیگ را به این سمت و سو نبرده و افراد را رو در روی هم قرار ندهند. من حتی بعد از این جریان با همکار خود در تیم مزبور تماس گرفتم اما تماسم را بی پاسخ گذاشتند. در نهایت هم به این نتیجه رسیدیم که قبل از دیدار مهم با مهرام، تیم خود را جمع کرده و وارد حاشیه نشویم. این مسائل چه در تیم تاثیر بگذارد و چه تاثیری نداشته باشد در هر حال کاری غیراخلاقی است که باید از آن پرهیز کرده و به شکلی جوانمردانه در زمین تیم مقابل را شکست دهیم. 

**ما اشتباه کردیم، مهرام استفاده کرد

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اشتباهات دفاعی تیم خود در بازی با مهرام هم گفت: تمرکز ما در دیدار با مهرام هم روی دفاع بود اما در نیمه دوم اشتباهات تیم زیاد شد و هر چه ما اشتباه کردیم تیم مهرام استفاده کرد. در نیمه دوم حرکت توپ خوب نبود و توپ‌های از دست رفته و نداشتن تمرکز هم باعث شد نتیجه به این شکل رقم بخورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کوهیان ، ذوب ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار