نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل گفت: جذب سرمایه‌گذاران اعم از داخلی و خارجی نیاز به شناساندن ظرفیت‌های تولید و اشتغال مناسب در استان دارد که در این زمینه باید آستین بالا زده و همتی والا داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ هاشم مظفری دیروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری اردبیل اظهار داشت: ما زمانی می‌توانیم سرمایه‌گذاران را با رغبت بیشتر به حوزه تولید، صنعت و رشد اقتصادی ترغیب و تشویق کنیم که بتوانیم تمام ظرفیت‌ها و مواهب خدادادی استان را شایسته و مطلوب به آنها معرفی کرده و بشناسانیم.

وی، زیرساخت هرگونه سرمایه‌گذاری را فراهم کردن دیدگاه جلب اعتماد و اعتبار دو سویه اعلام کرد و افزود: تا زمانی که اعتماد بین سرمایه‌گذار و بهره‌بردار وجود نداشته باشد امکان توسعه منابع و فراهم شدن بسیاری از زیرساخت‌ها امکان‌پذیر نیست.

مظفری با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های مدبرانه دولت و ایجاد شرایط مناسب و مطلوب برای امنیت سرمایه‌گذاران تصریح کرد: با توجه به وضعیت کنونی و با تفکر اینکه این ثبات در اقتصاد کشور با عزم دولت تدبیر و امید و همچنین درایت مقام عالی استان پایدار می‌ماند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان در ادامه خاطر نشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری در استان اردبیل شتاب گرفته به طوریکه در ماه‌های اخیر شاهد رشد سریع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مناطق مختلف با ایجاد امنیت و آرامش بهتر هستیم.

مظفری افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مقدمات شکست تحریم‌ها را با مقاومت مردم شاهد بودیم و امید آن را داریم با عملی شدن این کار بزرگ و از میان برداشتن تحریم‌های غیرعادلانه، با رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری شاهد رشد و شکوفایی سریع اقتصادی در کشور و استان و ایجاد مشاغل پایدار برای جویندگان کار و جوانان باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: با شناساندن ظرفیت‌های غنی استان باید با برنامه‌ریزی دقیق از این ظرفیت و فرصت به دست آمده استفاده کرده و با تشویق و حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد صنایع مادر و بزرگ در منطقه نهایت بهره را برد/ش.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، جذب ، سرمایه ، گذاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.