شهردار منطقه 10 از اجرای فاز 4 طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل خیابان‌های خوش تا رودکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با تشریح اقدامات اجرایی پروژه تعریض خیابان امام خمینی (ره) گفت: عملیات اجرایی فاز 4 این محور در ضلع شمال در قالب حفاری، خاکبرداری، ایجاد خط جدول برای فضای سبز و جابجایی تاسیسات برق، آب و گاز آغاز شده و در دست اجراست همچنین با توافقات انجام شده به زودی ملک باقی مانده معارض در تقاطع رودکی تملک و آزادسازی خواهد شد.
 
وی افزود: در ضلع شمال فاز 2، حد فاصل خیابان‌های قصرالدشت تا خوش عملیات زیرسازی، احداث نهر کانیورفیوژ میانی و پیاده روسازی در مراحل پایانی است همچنین در ضلع جنوب این محور با جابجایی تاسیسات و باز شدن ترافیک عملیات زیرسازی و پیاده رو سازی انجام می‌شود.
 
به گفته شهردار منطقه تاکنون 4200 مترمربع عملیات پیاده روسازی، 6 هزار تن آسفالت و 1600 متر نهرسازی و 3200 متر خط جدول اجرا شده است.
 
شهردار منطقه با بیان اینکه باند جنوبی خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل خیابان کارون تا خیابان قصرالدشت مجددا بازگشایی شده است یادآور شد: همزمان با اجرای عملیات عمرانی تعریض باند شمالی خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل خیابان رودکی تا خیابان خوش، ضلع شمال تقاطع خیابان خوش و خیابان مالک اشتر مسدود شد همچنین مسیر مستقیم خیابان قصرالدشت تقاطع خیابان امام خمینی (ره) نیز مسدود شده و خودروها برای ادامه مسیر باید از دور برگردان مقابل اداره مخابرات واقع در خیابان امام خمینی استفاده نمایند.
 
عظیمی این اقدام را درجهت روان‌سازی عبور و مرور شهری در محورهای شرقی- غربی دانست و افزود: با توجه به اینکه این خیابان از شریان‌های مهم شهری است، اجرای آن می‌تواند از کاهش بار ترافیکی بزرگراه‌های شهید نواب صفوی و یادگار امام (ره) و همچنین خیابان‌های آزادی و قزوین شریان‌های محلی سطح منطقه بکاهد.
 
وی همچنین با بیان اینکه خیابان امام خمینی (ره) 33 هزار متر خطوط تاسیسات شهری دارد که نیاز به همکاری بین بخشی با سازمان‌های آب، برق، گاز و مخابرات دارد افزود: عملیات اجرایی طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) با پیگیری عوامل منطقه با سرعت در دست پیگیری و اجراست و منطقه تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان و خدمات دهند.

برچسب ها: پروژه ، تعریض ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار