علیرضا اخلاقی، نویسنده کتاب "سال‌های بی‌پناهی" به زودی با " اسکورت" به بازار کتاب می‌آید.

"علیرضا اخلاقی"، نویسنده، ناشر، فیلمنامه نویس و کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به رونمایی کتاب "اسکورت" به عنوان یکی از آثاری که توسط نیروی دریایی پشتیبانی و حمایت شده در تاریخ شش آذر ماه سال جاری، افزود: "اسکورت" سومین کتاب از مجموعه رمان‌هایی بوده که با توجه به خاطرات قهرمانان نیروی دریایی در طول دفاع مقدس به نگارش درآمده‌اند،‌ است.

به گفته این نویسنده در گذشته نه چندان دور کتاب‌هایی با عناوین "مروارید" و "سرزمین محبوب من" هم در قالب طرح بازنویسی خاطرات قهرمانان نیروی دریایی نوشته و منتشر شده‌اند.

اخلاقی در ادامه صحبت‌های خود "اسکورت" را رمانی شکل گرفته حول محور گرانترین و بزرگترین علمیات نیروی دریایی در طول دفاع مقدس یا همان اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش برای محافظت در مقابل حملات هوایی دشمن دانست و اظهار داشت: این عملیات تأثیر بسزایی در تأمین نیاز‌های اولیه مردم و افزایش مقاومت همه جانبه کشور داشت.

 بنابر گفته‌های نویسنده کتاب "اسکورت" درآینده نزدیک مخاطبان چنین آثاری شاهد به نگارش در آمدن کتابی با محوریت خاطرات یکی از اسرای زندان ابوغریب خواهند بود.

گفتنی است، نویسنده کتاب‌های "سال‌های بی‌پناهی" کتاب‌های چهار جلدی "خاطرات آتشنشانان " و "فیملنامه‌های عاج" ، "ریشه در عشق"، "سراب و نیلوفر" کتاب 360 صفحه‌ای " سکورت" را با همکاری انتشارات حماسه و دفاع نیروی دریایی روانه بازار کتاب کرده‌اند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار