مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: با توجه به اینکه خطیبی به فوتبال ملی کمک فراوانی کرده در نظر داریم به زودی در تعطیلات بازی خداحافظی وی را با تیم تراکتور برگزار کنیم.

سمندر در خصوص دربی حساس تبریز و دیدار با تیم تراکتورسازی تبریز به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دیدار پیش رو تيم ما با تراکتورسازي از جذابیت خاصی برخوردار است و قطعا هواداران 2 تیم از زیبایی این دیدار لذت خواهند برد.  
 
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز افزود: تیم ما از آمادگی کامل برخوردار است و بعد از اردوی تهران عملا به هماهنگی رسیده و تمرینات خود را انجام داده و خدا را شکر مشکلی در تیم وجود ندارد.  
 
وی در خصوص بازیکنان محروم یا مصدوم تیم گسترش اظهار داشت: در تیم گسترش فولاد احمد کامدار محروم و سه کارته است و سامان نریمان نیز به دلیل مصدومیت عملا نمی‌تواند در این بازی گسترش را همراهی کند.  
 
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با اشاره به برگزاری بازی خداحافظی رسول خطیبی عنوان کرد: قرار بود در تعطیلات نیم فصل بازی خداحافظی رسول برگزار شود ولی این تصمیم عملی نشد.  
 
وی تصریح کرد: به زودی بازی خداحافظی رسول خطیبی با تیم تراکتورسازی تبریز برگزار می‌شود اما زمان آن مشخص نیست.
 
سمندر در خصوص هدف خود از انتخاب تیم تراکتورسازی برای بازی خداحافظی خطیبی افزود: با توجه به اینکه رسول خطیبی عملا فوتبالش را از تبریز شروع کرده و به تیم ملی و باشگاه تراکتور و گسترش کمک فراوانی کرده است و هم چنین با توجه به درخواست رسول مبنی بر انتخاب تیم تراکتور، همین تصمیم را گرفته‌ایم و به زودی آن را عملی خواهیم کرد.  
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم این بازی را آبرومندانه برگزار کنیم و هواداران پرشور تبریزی از این بازی که در خداحافظی رسول تدارک دیده شده استقبال کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تعطیلات ، بازی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار