محمد حسين تجلي معاون گردشگري استان كرمان به خبرنگار حوزه گردشگري
باشگاه خبرنگاران گفت: براساس نظارتي كه در سطح استان كرمان بر روي واحدها و تاسيسات گردشگري صورت گرفته تعدادي از دفاتر خدمات مسافرتي به ويژه واحدهاي پذيرايي و اقامتي مان داراي مشكلات اساسي هستند كه به روز نبودن اطلاعات كارمندان واحدها منتاسب با صنعت گردشگري يكي از اين موارد است.
وي افزود: با وجود سرمايه گذاريهاي خوبي كه توسط بخش خصوصي در صنعت گردشگري صورت گرفته شاهد كيفيت پايين خدمات گردشگري هستيم كه اين موضوع تحت تاثير آموزش نديدن به روز كارمندان واحدهاي گردشگري است.
تجلي تصريع كرد: اداره ميراث فرهنگي استان كرمان آموزشهاي بروز را براي بالابردن كيفيت خدمات گردشگري براي كارمندان گردشگري ضروري كرده است تا از اين طريق شكايات نيز كاهش پيدا كند.
معاون گردشگري اظهار داشت: متاسفانه در يك ماهه گذشته از واحدها و تاسيسات گردشگري تقاضا كرديم دوره هاي آموزشي براي كارمندان خود برگزار كنند. متاسفانه استقبالي صورت نگرفت به همين دليل در جلسهاي كه امروز در معاونت گردشگري استان كرمان تشكيل شد از اين پس اين موضوع به صورت جدي پيگري خواهد شد.
انتهاي پيام/ اس