سعید درخشنده ناظر مسابقات لیگ برتر والیبال، دیدار تیمهای کاله آمل و متین ورامین بسیار سطح بالا و خوب عنوان کرد.

سعید درخشنده ناظر فدراسیون والیبال در مسابقات لیگ برتر، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دیدار 2 تیمی که ترکیب آن را بیشتر ملی‌پوشان و مدعیان تشکیل می‌دهند بار فنی بسیار خوبی داشت و تیم کاله در این نبر حساس سه بر 2 موفق به شکست میهمان خود شد.

وی در خصوص بروز مسائل حاشیه‌ای در طول دیدار اظهار داشت: پیش از شروع مسابقه جلساتی را با مسئولان باشگاه، هیئت والیبال آمل و نیروی انتظامی برگزار کردیم آنها متعهد شدند علاوه بر آن که به اندازه ظرفیت تماشاچی در سالن حضور یابد، با کنترل دقیق و همه جانبه خود از بروز مسائل جاشیه‌ای جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: درست اول بازی بدون بروز مشکل تیم متین به سرعت با پوئن 25 بر 15 از سه تیم کاله گذشت. در شروع ست دوم، متوجه نشدم که چه حرکتی از سوی "سعید معروف" سر زد که بیان الفاظ رکیک را از سوی تماشاچیان در پی داشت این در حالی بود که آنها همزمان شهرام محمودی قطر پاسور متین را تشویق می‌کردند.

 برای جلوگیری از  بروز حواشی جدی بازی را به طور موقت تعطیل وبه حاضرین سالن گوشزد کردم که در صورت ادامه این روند بازی را به طور کامل تعطیل خواهم کرد که خوشبختانه پس از آن دیگر مشکلی پیش نیامد.

وی یادآور شد: در ست پنجم بازی وقتی کاله 14 برچهار از حریف پیش بود اسپک " عادل غلامی" کاپیتان کاله به سر " معروف" برخورد کرد دو این امر اثر روانی بیشتری روی پاسور تیم ملی گذاشت. در این حین می گویند " معروف" حرکتی کرد که باعث تهیج تماشاگران وپرتاب بطری داخل زمین شد من به هیچ ندیدم که " سعید معروف" چه کار کرد، وی پس از پرتاب شدن شی به داخل زمین تقاضای تعطیلی بازی را کرد که مورد قبول واقع نشد واز سوی سرمربی تیم هم تعویض شد.

درخشنده یادآور شد: من تمامی اتفاقات بوجود آمده در بازی میان تیم های کاله ومتین ورامین را به طور دقیق برای کمیته انضباطی گزارش می کنم حال تصمیم گیری با مسئولان مربوطه است.

وی در خاتمه یادآورشد: به طور کلی باید بگویم که برای یک بازیکن باید در درجه اول محبوبیت مهمتر از معروف بودن باشد، ملی پوشان ما باید بدانند که دوران قهرمانی بسیار محدود وتمام شدنی است وآن‌ها چه از آن‌ها باقی می ماند نام نیک است مثل محمد ترکاشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار