سرپرست مؤسسه آموزش عالي علمي كاربردي جهاد دانشگاهي از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره کارشناسی ناپیوسته مدیریت خانواده در مؤسسه آموزش عالي علمي كاربردي جهاد دانشگاهي خبر داد و گفت: از 5 لغایت 15 آذر ماه سال جاری با اعلام رسمی دانشگاه جامع علمی و کاربردی به مدت 10 روز ثبت نام صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، دكتر عبدالرضا مجدالدين سرپرست مؤسسه آموزش عالي علمي كاربردي جهاد دانشگاهي با اعلام اين خبر افزود: کمیته تخصصی شورای گسترش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرش دانشجوی غیر حضوری رشته کارشناسی ناپیوسته مدیریت خانواده را برای مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مصوب کرده است.

وی با بیان اینکه اين دوره بصورت پودمانی است، ادامه داد:  در قالب 7 پودمان تخصصی و یک پودمان عمومی طراحی شده است که مجموعاً بین 67 تا 70 واحد درسی است؛ که دانشجویان در ابتدای هر نیمسال، تحصیلی یک پودمان از پودمان های تخصصی را که شامل 4 الی 5 درس است به همراه یک یا چند درس از پودمان عمومی را انتخاب می کنند و می توانند پودمان های مذکور را در سنوات تحصیلی مجاز بصورت پیوسته یا منقطع بگذرانند.

مجدالدين با بیان اینکه محتوای دروس به شکل بسته های آموزشی در اختیار آنان قرار می گیرد، ادامه داد: در پایان پودمان آزمونهای ارزیابی دروس بطور همزمان در سراسر کشور و در هر مرکز ی که دانشجو ثبت نام کرده است، انجام خواهد شد که در صورت موفقیت دانشجو می تواند در پودمان بعدی ثبت نام و انتخاب واحد کند و در صورت عدم موفقیت باید نسبت به انتخاب واحد دروس افتاده مجدداً اقدام و در آزمون مربوطه شرکت کند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه صدور گواهینامه های هر پودمان و یا مدرک فارغ التحصیل بیان کرد: گواهینامه های پایان هر پودمان توسط موسسات آموزش عالی علمی کاربردی مربوطه صادر و به تائید مرکز آموزش های عالی آزاد و خاص دانشگاه جامع می رسد و گواهینامه موقت فارغ التحصیلی همانند دوره های حضوری پس از اتمام کلیه پودمان ها توسط موسسات مذکور صادر و به تائید معاون سنجش،خدمات آموزشی و دانشجوئی دانشگاه جامع علمی-کاربردی خواهد رسید.

سرپرست موسسه آموزش عالي علمي كاربردي جهاد دانشگاهي با بیان اینکه مدارک دوره کارشناسی ناپیوسته غیرحضوری مدیریت خانواده تفاوتی با سایر مدارک تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی ندارد و مورد تائید این دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و دارای ارزش تحصیلی و استخدامی است، ادامه داد: به عبارت دیگر دانش آموختگان این دوره می توانند ادامه تحصیل داده یا به استخدام درآیند. همچنانکه در مقطع کاردانی این رشته بیش از ده سال است که در دانشگاه جامع برگزار می شود.

مجدالدین در ادامه با بیان اینکه از 5 لغایت 15 آذر ماه 92 با اعلام رسمی دانشگاه جامع علمی-کاربردی به مدت 10 روز ثبت نام صورت خواهد گرفت، گفت: اطلاع رسانی آن از طریق پیک سنجش و وب سایت مرکز آموزش های عالی آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی-کاربردی و موسسات مذکور به اطلاع عموم می رسد.

وی ادامه داد:  دارندگان مدرک کاردانی می توانند براساس اعلام انجام شده با مراجعه به وب سایت مرکز آموزش های عالی آزاد و خاص دانشگاه، بر اساس شرایط دفترچه راهنمای دوره، نسبت به انتخاب یکی از موسسات مذکور به عنوان دانشگاه خود اقدام و سپس با انجام مراحل بعدی ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

سرپرست موسسه آموزش عالي علمي كاربردي جهاد دانشگاهي در پایان با بیان اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو نامحدود بوده و آزمون ورودی برای آن درنظر گرفته نشده است، اظهارکرد: داوطلبان ورود به این دوره نباید منعی برای ادامه تحصیل به لحاظ مقررات وظیفه عمومی داشته باشند به عبارت دیگر معافیت تحصیلی برای مشمولان وظیفه عمومی صادر نخواهد شد.

لازم به ذکر است،  داوطلبان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌تواند به پورتال های   iastjd.ac.ir و uast.ac.ir و sateb.uast.ac.ir مراجعه کنند./م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
باسلام من میخوام دیپلم رشته مدیریت خانواده روبگیرم میشه راهنماییم کنین کدوم دقیقاکدوم دانشگاه علمی کاربردی بایدثبت نام کنم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهرنوش مهرزاده
۱۵:۴۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
من دیپلم مدیریت خانواده دارم،میتونم چه دانشگاهی ادامه بدم
آخرین اخبار