کرمانی مقدم گفت: بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی خیلی حساس بود و هر دو تیم فشار زیادی را برای کسب امتیاز متحمل شدند بر این اساس حرکاتی از بازیکنان هر دو تیم به خصوص کریمی صورت گرفت.

کرمانی مقدم درباره‌ی نحوه برخورد علی کریمی مقابل یاران سابقش در پرسپولیس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: به هر صورتی که بخواهم حرف برنم ممکن است هر دو طرف ناراحت شوند. به نظرم چون این بازی خیلی حساس بود و هر دو تیم فشار زیادی را برای کسب امتیاز متحمل شدن حرکاتی از بازیکنان هر دو تیم صورت گرفت.

پیشکسوت سابق پرسپولیس در مورد تعصب علی کریمی نسبت به تیم سابقش گفت: نمی‌توان گفت که علی کریمی نسبت به تیم سابق خود تعصب ندارند و چنین مسئله‌ای وجود ندارد.

وی هنوز به تیم سابق خود تعصب دارد ولی به دلیل حساسیت بازی اشتباهاتی مرتکب می‌شود که این جزو رفتارهای عادی است.

کرمانی مقدم در ادامه گفت: مشکلات شخصی باعث شده علی کریمی چنین رفتاری را از خود نشان دهد واین بزرگان هستند که باید این مشکلات را برطرف کنند و رویانیان باید به این مسئله رسیدگی کند چنین رفتارهایی درشان دایی و کریمی نیست.

کرمانی مقدم درباره‌ی به حراج گذاشتن پیراهن مالدینی گفت: به نظرم اگر این پیراهن برای خیریه به حراج گذاشته شود کار درستی است واگر غیر از این باشد کاری اشتباه است زیرا این پیراهن یادگاری است و ارزش مادی ندارد وارزش آن معنوی است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار