فیلم سینمایی «هیچ کجا هیچ کس» کاری از ابراهیم شیبانی است که در سال 91 به تولید رسیده و پس از جلب نظر پایتخت‌نشینان میهمان سینماهای قم می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، «هیچ کجا هیچ کس» قصه رابطه‌های دچار سوء‌تفاهم و به تبع آن به انزوا رسیده است که در این فیلم انسان‌ها، تنهایی را به حضور دیگرانی گره می‌زنند که نه تنها التیامی بر زخمشان نیست بلکه افزاینده رنج ناشی از رهاشدگی است.

«هیچ کجا هیچ کس» روایتی خطی و ساده ندارد چراکه شخصیت‌های فیلم نیز قرار نیست با هم رو راست باشند این فیلم مخاطبش را به عمق اتفاق‌ها می‌کشاند و به صورت مستمر به بیننده‌اش متذکر می‌شود «هر کدام از این کاراکترها می‌توانی تو باشی و یا همین الان هستی پس درست تصمیم بگیر».

داستان «هیچ کجا هیچ کس» ممکن است همه جا برای همه کس اتفاق بیفتد.

این فیلم به کارگردانی ابراهیم شیبانی، مدیریت فیلمبرداری حسین جعفریان، تدوین توسط محمدرضا مویینی و میثم مویینی در سال 90 تولید شده است.

آهنگسازی این فیلم را بهزاد عبدی، طراحی و ترکیب صدا را علیرضا علویان، طراحی صحنه و لباس را کیوان مقدم، طراحی چهره‌پردازی را سعید ملکان، صدابرداری را ساسان نخعی و تهیه کنندگی آن را حسن کلامی انجام داده است.

«هیج کجا هیچ کس» با سرمایه‌گذاری بابک زنجانی و ابراهیم شیبانی تولید شده است. این فیلم، محصول شرکت سورینت با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موسسه تصویر شهر به است.

رضا کیانیان، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، صابر ابر، ‌بهاره کیان‌افشار، افسانه چهره آزاد، بابک کریمی، صدف طاهریان، فرید اسکندری، مریم مقبلی، آرزو آفری، هدایت‌الله سجادی و محمدمهدی حسینی‌نیا در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به علیرضا شمس‌شریفی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، آرش خیاطان، دستیار دوم کارگردان، بهنام فروتن دستیار سوم کارگردان، شیدا یوسفی منشی‌صحنه، احمد رفیع‌زاده نویسنده و امیر عربی مشاور فیلمنامه، احمد مرادپور، محمدرضا مویینی، حسن کلامی و ابراهیم شیبانی به عنوان مشاوران فیلمنامه اشاره کرد.

این فیلم نقدهای فراوانی مانند اینکه هیچ کجا هیچ کس مخاطب جوان را گستاخ می‌کند، اگر بازیگرانش مشهور نبودند٬ فیلم چیز خاصی نداشت را از سوی بزرگان و منتقدان سینما به دنبال داشته است.

«هیچ کجا هیچ کس» فیلمی جسورانه است که ساختاری بسیار متفاوت از دیگر آثار سینمایی دارد و با وجود تمام مشکلاتش قابل احترام است و شاید اگر بیشتر بر روی فیلمنامه و سایر عناصر کار می‌شد با یک فیلم بسیار عالی روبه‌رو می‌شدیم اما در عین حال این فیلم می‌تواند نوید بخش یک کارگردان با سبک متفاوت در سینمای ما باشد.

«هیچ کجا هیچ کس» به‌زودی بر روی پرده سینماهای قم میهمان می‌شود تا پذیرای نقد و نظر قمی‌ها باشد./س

برچسب ها: قم ، تماشا ، هیچ ، کجا ، کس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.