سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: این که ما بخواهیم آب به اصفهان ببریم کاملاً قدیمی شده است و هویتی که حرفه‌ای بازی کنند اجازه حضور افراد غیر مسئول را به داد رختکن نخواهد داد.

میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص بازی پیش رو با سپاهان اصفهان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازي پیش رو در مقابل سپاهان اصفهان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است وقطعاً آمده کسب سه امتیاز این بازی است.

وی افزود: تیم سپاهان تیم خوبی است و از کادر فنی و بازیکنان آماده‌ای بهره می برد وبرای برد به زمین می آیند، ولی ما نیز اعلام می کنیم برای پیروزی به اصفهان می رویم.

ماجدی تصریح کرد: با هر نتیجه‌ی برد باخت یا تساوی عملاً جایگاه جدولی تیم تغییر می کند و کسب نتایج ضعیف می تواند تیم را از کورس قهرمانی دور و فاصله را با رقیبان افزایش دهد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به اين سوال که آیا به همراه خود آب به اصفهان می برید؟ پاسخ گفت: این مسائل قدیمی شده، مهم این است نباید افرادی غیر از افراد تیم ویا افراد غیر مسئول در رختکن حضور داشته باشند و باید برای جلوگیری از این رخداد هر تیم حرفه‌ای رفتار کند.

وی اضافه کرد: بعید است اصفهانی ها چنین کاری را انجام دهند چون تیم سپاهان با عزت فوتبال بازی می کند و به دنبال چنین مسائلی نیست.

ماجدی در خصوص عدم حضور پژمان نوری و خسرو حیدری در تمرین امروز عنوان کرد: پژمان نوری به خاطر فوت یکی از بستگانش عملاً در تمرین امروز حضور ندارد و من به او تسلیت می گویم، خسرو حیدری نیز در مرحله آمادگی جسمانی به سر می برد.

سرپرست تیم استقلال تهران در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما رسیدن به صدر جدول است که امیدواریم با کسب امتیازات کامل و پیروزی در تمامی دیدارها محقق شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، ماجدی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار