رييس اداره زيبا ساز ي شهر داري منطقه 2 از نخستين نورپردازي با استفاده از سيستم سولار و همچنين نصب آبنماها در پارک بازيافت منطقه 2 خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدي خاني با اشاره به استفاده از نورپرددازي سولار در منطقه 2 گفت :براي نخستين بار پل نيايش - معاينه فني ، در شبکه نور پردازي به سيستم سولار مجهز شد.

وي افزود :استفاده از انرژي خورشيدي در نورپردازي ، به منظور بهبود ديد بصري در شب و سهولت تردد شهروندان يکي از پروژه هايي است که به جديت در منطقه دنبال خواهد شد که اين طرح به حفظ محيط زيست و کاهش مصرف انرژي با استفاده از منابع تجديدپذير در نورپردازي سطح شهر کمک بسیاري مي کند.

رييس اداره زيبا سازي منطقه 2 در ادامه به نصب آب نما ها در پارک بازيافت اشاره کرد و بيان داشت :آب نما ها نقش مهمي در زندگي انسان ها طي قرون متمادي داشته است و صداي تسکين دهنده ي جريان آب يکي از وسايل آرامش بخش به شمار مي رود.اگرچه آبنماها در گذشته به عنوان منبع آب مورد استفاده قرار مي گرفتند اما امروز به عنوان عنصري دکوراتيو در بهبود فضاي بصري شهر به ويژه بوستان ها مورد استفاده قرار مي گيرند .

وي در ادامه تصريح کرد :در اين راستا با هدف زيبا سازي و تسکین دهنده ي فضاي بصري پارک بازيافت به آبنما هاي مختلف تجهيز شد .
انتهای پیام/
برچسب ها: مجهز ، پل ، تهران ، سولار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار