معاملات آتی بورس کالا از ابتدای سال جاری تا پایان روز معاملاتی 10 آذر ماه جاری، 15 هزار میلیارد تومان بوده که در مدت مشابه سال گذشته 22 هزار میلیارد تومان ثبت شده است و بدین ترتیب 32 درصد کاهش داشته است.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، از ابتداي سال تاکنون 13.5 میلیون تن محصول در بورس کالا طی مدت مشابه سال گذشته، معامله شده در حالی که هم اکنون به 16.5 میلیون تن رسیده است که نشان دهنده رشد 24 درصدی محصولات معامله شده است.

 ارزش معاملات در بورس کالای ایران تا آخرین ساعات معاملاتی10 آذرماه، 29 هزار میلیارد تومان بوده در حالی که در مدت مشابه سال گذشته ارزش معاملات تنها 17 هزار میلیارد تومان گزارش شده و بدین ترتیب این متغیر توانسته در سال جاری 70 درصد رشد را کسب کند.

معاملات آتی بورس کالا از ابتدای سال جاری تا پایان روز معاملاتی 10 آذر ماه جاری، 15 هزار میلیارد تومان بوده که در مدت مشابه سال گذشته 22 هزار میلیارد تومان ثبت شده و بدین ترتیب 32 درصد کاهش داشته است که این کاهش به دلیل ثبات بازار سرمایه و همچنین کاهش قیمت ارز و سکه رقم خورده است و در واقع اتفاق خوبی برای بازار سرمایه است.

 
انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، کالا ، سکه اتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار