جمال شیر محمدی گفت: "عصر پاییزی" تا دو روز دیگر روی آنتن رفته و پس از تست‌های انجام شده "مرتضی پاشایی" خواننده تیتراژ پایانی این سریال شد.

جمال شیر محمدی تهیه کننده سریال "عصر پاییزی" با اشاره به آخرین تغییرات صورت گرفته در مونتاژ و موسیقی این سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل گرفتاری "عبدی" و سفر او به اکراین "بهنود یخچالی" موسیقی این سریال را عهده دار شدند.
 
وی ادامه داد: به دلیل برخی از تغییرات "عصر پاییزی" 13 دی‌ماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود که مخاطبان شاهد 35 قسمت چهل و دو دقیقه‌ای خواهند بود.
 
"جمال شیر محمدی" ادامه داد: "سیامک مهماندوست" تدوین گر، به همراه "اصغر نعیمی" کارگردان، تصمیم گرفتند که تغییراتی در ساختار "عصر پاییزی" دهند و تاکنون 25 قسمت آن آماده پخش شده است.
 
تهیه کننده "عصر پاییزی" افزود: صداگذار این مجموعه هم‌چنان به کار خود ادامه می‌دهد تا کار این مجموعه در این حوزه به پایان رسد.
 
"شیرمحمدی" با اشاره به خلاصه داستان "عصر پاییزی" تصریح کرد: یک جوان نابغه از کارش اخراج می‌شود و به دلیل ساخت یک دستگاهی با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد و در کنار آن مخاطبان شاهد تجدید فراش مردی هستند که اتفاقاتی را با خود رقم می‌زند.
 
این تهیه کننده با اشاره به برخی از بازیگران این پروژه تصریح کرد: "علی عمرانی"، "نسرین مقانلو"، "علیرضا خمسه"، "کوروش تهامی"، "بهنوش بختیاری"، "مهتاج نجومی"، "شهرزاد عبدالمجید"، "رویا میرعلمی"، "سپیده خداوردی"، "امیر حسین صدیق"، "سینا رازانی"، "سعید   پیردوست" و جمعی دیگر از هنرمندان مطرح سینمای ایران در "عصر پاییزی" به ایفای نقش می‌پردازند.
 
وی با اشاره به برخی از عوامل پشت صحنه "عصر پاییزی" خاطر نشان کرد: "جمال شیرمحمدی" تهیه کننده، "اصغر نعیمی" کارگردان، "علی میرمیرانی"، "آزاده محسنی" و "سمانه نامدار" نویسندگان "سیروس عبدلی" مدیر تصویربرداری، "هادی معنوی" و "علی تهرانی" صدابرداران، "ایمان امیدواری" طراح گریم، "مریم رحمانی" طراح لباس، "منصور وثوقی"دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، "ناصر نصیری" مدیر تولید، "بهنود یخچالی" موسیقی، "لیلا خوش کنار" عکاس، از جمله عوامل پشت صحنه این سریال تلویزیونی هستند و "مرتضی پاشایی" خواننده تیتراژ پایانی، هم به تیم ما اضافه شدند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار