برای محافظت در برابر این خطرات "لباس فضایی" بپوشيد

اگر در روزهای زمستان بدون لباس فضایی از خانه خارج شوید و در زمین قدم بزنید شرایط بسیار خطرناکی برایتان به وجود خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ در روز های زمستان تغيیرات دمایی شدیدی بین شب و روز به وجود می آید از این رو تمام "بافت های بدن" (پوست،قلب،دیگر ارگان های داخلی) به دلیل اتساع مایع داخل بدن در حال بخار شدن است و از هم باز می شود و بدن با تغییرات زیادی روبرو خواهد شد از این رو با لباس هایی باید از بدن خود در برابر اکسیژن، "فشار هوا"، دما و کربن دی اکسید نیازمند پوشش های خاصی هستیم.

بررسی ها نشان می دهند در روزهای آلوده هوا نیز برای این که کمتر با مواد آلوده تماس داشته باشیم باید "پوشش های ضخیم" و "پلاستیکی" مانند "لباس فضانوردان" به تن خود کنیم تا از خطرات احتمالی که ممکن است برایمان به وجود آید در امان بمانیم.

در فصل زمستان شایع ترین مشکلات پوستی مانند خشکی برای بیش از 70 درصد مردم رخ می دهد که با پوشش های ضخیم و کلاه و شال گردن های مناسب مي توان از این مشکل جلوگیری کرد.

بررسی ها نشان می دهند در روزهای زمستان بیشتر از سایر فصول باید مراقب سلامت پوست بدن خود باشیم و با پوشش های مناسب و ضخیم از خود محافظت کنیم.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار