عضو سومین و چهارمین دوره شوراهای عالی استان‌های کشور گفت:سه نماینده شورای اسلامی مازندران در شورای عالی استان‌های کشور انتخاب شدند.

 

نرگس کمالی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و نمایندگان شورای اسلامی مازندران در شورای عالی استان‌های کشور خبر داد و گفت: سه نماینده شورای اسلامی مازندران در شورای عالی استان‌های کشور انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی در روستاها و بخش‌ها و شهرها و شهرستان و استان و کشور، شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شده است، افزود: شوراهای اسلامی در راستای تقویت استعدادها و رفع مشکلات تشکیل شده است و راهکار مناسبی برای دست‌یابی به اهداف توسعه هستند.

عضو شورای شهرستان سوادکوه با اشاره به تشکیل شورای عالی استان‌های کشور، گفت: شورای عالی استان‌ها به‌منظور جلوگیری از تبعیض و جلب همکاری در تهیه برنامه‌های عمرانی و رفاهی استان‌ها و نظارت بر اجرای هماهنگ آن تشکیل شده است.

نرگس کمالی از حضور 12 کاندیدای شورای اسلامی مازندران برای عضویت در شورای عالی استان‌های کشور خبر داد و گفت: به همراه میر‌مقیم مقیمی نماینده بابل و ابراهیم ولی‌شیخ زاهد نماینده رامسر به عنوان نمایندگان شورای اسلامی مازندران در شورای عالی استان‌های کشور انتخاب شدیم./س

انتهای پیام //

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.