رئیس ستاد دیه استان همدان گفت: در طی یک ماه گذشته 37 زندانی در استان همدان با بدهی 3 میلیارد و 200 میلیون تومان آزاد شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،یدالله روحانی‌منش اظهار داشت: در یک ماه گذشته 37 زندانی در استان همدان آزاد شدند.

وی افزود: از بین این 37 نفر زندانی آزاد شده توسط ستاد دیه استان همدان 13 نفر بدهکار دیه و 24 نفر بدهکار مالی و مهریه بودند.

رئیس ستاد دیه استان همدان ادامه داد: از این تعداد افراد دو نفر خانم و بقیه آقا بودند که توانستند با کمک‌ها و همکاری ستاد دیه استان همدان آزاد شوند.

وی با اشاره به میزان بدهی زندانیان گفت: مبلغ کل بدهی این تعداد زندانی آزاد شده در ماه گذشته 3 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

روحانی‌منش یادآور شد: مبلغ یک میلیارد و 170 میلیون گذشت شکات بوده که برای این 37 نفر زندانی گرفته شده و 360 میلیون تومان هم بیمه پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: صندوق تأمین خسارت مبلغ 740 میلیون را به صورت بلاعوض به 37 زندانی پرداخت کرده و در کنار این مبالغ میزان آورده خود زندانیان نیز 236 میلیون تومان بوده است.

رئیس ستاد دیه استان همدان افزود: مبلغ 250 میلیون تومان نیز ستاد دیه استان همدان به صورت بلاعوض به زندانیان اختصاص داده است.

وی در پایان سخنانش به ورود بانک‌ها در این بحث اشاره کرد و گفت: قریب به 500 میلیون تومان هم بانک‌ها به صورت وام و با معرفی ستاد دیه استان پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زندانی ، جرایم ، غیرعمد ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.