به همت انجمن ادبی یلدا و با همكاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان مراسم بزرگداشت كمال شفیعی مشعوف شاعر ارزشمند استان همدان در فرهنگسرای راه كربلا برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مسئول انجمن ادبی یلدا در این باره گفت: كمال شفیعی از جمله شاعران ارزشمند استان است كه فعالیتها و تلاش بسیاری را در زمینه رشد و ارتقائ ادبیات استان داشته  و این زحمات قابل تحسین و تقدیر است.  
 
محمد صارمی شهاب با اشاره به اینكه مراسم بزرگداشت این شاعر در روز هفدهم آذرماه جاری برگزار خواهد شد، افزود: همه كارها برای برگزاری مراسم انجام شده است و شاعران و نویسندگان انجمن های ادبی شهرستان های استان نیز به این مراسم دعوت شده اند.  
 
گفتنی است، بسیاری از انجمن های ادبی استان به خصوص در شهرستان های همدان و اسدآباد با تلاش و پیگیری این شاعر ارزشمند و توانا به ثبت رسیده است و به قولی كمال شفیعی پایه گذار بسیاری از انجمن های ادبی استان است.  
 
شایان ذكر است، این مراسم با همكاری معاونت فرهنگی شهرداری همدان برگزار خواهد شد و از نهادهای فرهنگی همچون اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان انتظار می رود كه با حضور در این مراسم از زحمات این شاعر گرانقدر حوزه بزرگسال و ادبیات كودك و نوجوان قدردانی نمایند.  
 
كمال شفیعی هم اكنون مدیر امور ادبی استان های حوزه هنری است و مجموعه اشعار مختلفی با عناوین «می خواهم دست به كار بزرگی بزنم» و «گوزن های پا به ماه» به چاپ رسانده و مجموعه آثاری را در حوزه ادبیات كودك و نوجوان با تصویرگری علی پاكنهاد و دیگر تصویرگران منتشر كرده است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار