استاندار چهارمحال و بختياري افزايش صادرات در استان را ضروري برشمرد و تأكيد كرد: بايد با فراهم كردن زيرساخت هاي لازم، وابستگي كشور به نفت كاهش يابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

قاسم سليماني دشتكي گفت:مسئولان بايد با شناسایی طرح های هاي مربوط به افزايش صادرات به منظور حمايت از سرمايه گذاري و به رونق بخش هاي صنعت، گردشگري و كشاورزي کممک کنند.
سليماني دشتكي با بیان اینکه درآمدهاي حاصل از فروش نفت صرف زيرساخت هاي بخش توليد شود و بتوان توليدات داخلي را نيز به خارج از كشور صادر كرد گفت:بايد با برنامه ريزي منسجم، راهكار افزايش توليدات داخلي انديشيده و اجرايي شود.
مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري هم گفت:‌ امسال ارزش دلاري صادرات كالا از این استان در مقايسه با مدت مشابه پارسال 56 درصد افزايش يافته است و طرح های صنعتی نظیر طرح ورق هاي پوشش دار تاراز با اعتبار 716ميليارد ريالی، تولید و صادرات 330 هزار تن سيمان در كارخانه سیمان شهرکرد، ظرفيت توليد سالانه 600 هزار تن رستد مالت وتامين برنج این استان و توزيع 12هزار تن شكر سفيد و ذخیره 15 هزارتنی در انبارهای کارخانه قند چهارمحال و بختیاری از جمله اقدامات و توانمندی های استان در ارتقا سطح تولید و صادرات است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.