پیش فروش بلیط نمایش "در شوره زار" به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی که از روز چهارشنبه 13 آذر اجرای خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز می کند، شروع شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش "در شوره زار"، پیش فروش بلیط این اثر نمایشی از شب گذشته و با در نظر گرفتن 25 درصد تخفیف برای عموم مردم در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ چهاردهم و پانزدهم آذرماه آغاز شد.

در شوره زار کاری از گروه تئاتر چریکه به سرپرستی حسین کیانی است که هر شب به جز شنبه‌ها از ساعت 20 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

همچنین زنگ افتتاح این نمایش چهارشنبه 13 آذرماه ساعت 19 طی مراسمی نواخته خواهد شد.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش "در شوره زار" می‌توانند برای رزرو بلیط با شماره 09353385657 تماس گرفته یا از طریق سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket اقدام به خرید بلیط این اثر نمایشی  نمایند.

نمایش در شوره زار  داستان زندگی گروهی از افراد را روایت می کند که ناچارند در یک مکان بدون شرایط زیستی مناسب به سر برند. این نمایش گذشته از آن که یک قصه دراماتیک را در بر می گیرد برگرفته از یک واقعیت تلخ اجتماعی است و در اثنای آن به یک ضایعه طبیعی هم اشاره می شود.

مجید صالحی، رویا میرعلمی، علی سلیمانی، سینا رازانی، فهیمه امن زاده، احمد ساعتچیان، وحید رهبانی و فریده سپاه منصور گروه بازیگران این نمایش 90 دقیقه ای را تشکیل می‌دهند.

برخی دیگر از عوامل و دست اندرکاران این اثر نیز عبارتند از:   
طراح صحنه و لباس: حسین کیانی،   ساخت موسیقی: بهنام کلاه بخش، طراح چهره‌ پردازی: ماریا حاجیها، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمد گودرزیانی، منشی صحنه: نرگس کیانی، مدیر هماهنگی: یوسف رستمی، اجرای صحنه: هادی بادپا، مدیر تبلیغات و روابط عمومی: آوا فیاض، عکاس: موسی هاشم زاده.

انتهای پیام/ص
 
برچسب ها: بلیط ، نمایش ، شوره زار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار