معاون فرماندار آبیک خواستار ساماندهی کارگران فصلی شهر آبیک از سوی مسئولان مربوطه شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حمید بغدادی پیش از ظهر امروز در کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: تجمع کارگران فصلی شهر آبیک در ورودی بلوار امام خمینی این شهر سبب شده علاوه بر ایجاد ترافیک، عبور و مرور مردم به ویژه برای بانوان را سلب کنند.

وی افزود: گرچه کارگران فصلی مزاحمتی ایجاد نمی‌کنند ولی تجمعشان سبب زحمت برای تردد بانوان می‌شود.

معاون فرماندار آبیک استقرار کراگران فصلی در مکانی معین را ضروری دانست و تصریح کرد: از سوی شهرداری آبیک، مکانی برای ساماندهی کارگران فصلی تعبیه شده که از نظر گرمایشی و سرمایشی مناسب است که مطلوب است انجمن صنفی کارگران، کارگران را به این مکان هدایت کنند.

بغدادی با اشاره به تأمین سرویس ایاب و ذهاب کارگران شهرستان آبیک برای اشتغال در شهرک صنعتی کاسپین خاطرنشان کرد: مدیران شهرک صنعتی کاسپین به دلیل نبود سرویس ایاب و ذهاب از استخدام و به‌کارگیری نیروهای بومی و جوان آبیک امتناع می‌کردند؛ این در حالی است که تمام امتیازات، امکانات و مجوزهای شهرک صنعتی کاسپین از سوی شهرستان آبیک صورت گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان از دغدغه‌های مهم مسئولان شهرستان آبیک محسوب می‌شود چراکه روزهای سه‌شنبه که روز ملاقات عمومی است، جوانان بسیاری برای اشتغال به فرمانداری مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، آبیک ، کارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.