اولین حاشیه جدی لیگ برتر 92؛

والیبال جهانی،‌ آبرویش هم باید جهانی حفظ شود

دیدار معوقه از هفته نخست لیگ برتر والیبال میان تیمهای کاله و متین ورامین روز گذشته با حواشی خاص خود همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار تیمهای کاله و متین ورامین در سال 1392 به نوعی تکرار دیدار فینال لیگ فصل گذشته بود.
اتفاقات به وجود آمده در زمین آمل به نوعی تکرار مسائلی است که در ورامین و بعضاً در تهران رخ داد. تماشاچیان با برخی حرکات خود به نوعی می خواستند وقایع فصل گذشته را جبران کنند.

سعید درخشنده، در ست اول بازی پس از فحاشی که از سوی تماشاگران رخ داد بازی را برای دقایقی متوقف و به حاضرین در سالن گوشزد کرد که این بازیکنان همان هایی هستند که کمتر از یک هفته قبل در مسابقات ژاپن در کنار یکدیگر بازی کرده و برای والیبال ایران افتخار آفریدند.

تذکر ناظر فنی مسابقه تا حدود قاطع و به جا بود که دیگر تا ست پنجم هیچ اتفاق خاصی رخ نداد اما در دقایق پایانی بازی زمانی که آملی های میزبان با امتیاز 14 بر چهار از حریف پیش بودند پرتاب شدن یک بطری از سوی تماشاگران بازهم باعث اعتراض سعید معروف کاپیتان ورامینی‌ها شد اما انگار این بار همه به دنبال گرفتن یک پوئن و ختم بازی بودند.

حتی سر مربی ایتالیایی تیم متین ورامین با تعویض  سعید معروف" که از شرایط و نتایج اصلاً راضی نبود به نوعی نشان داد که می خواهد بازی بدون هیچ مشکلی ادامه پیدا کند و پایان یابد.
 
 بله، این اولین حاشیه جدی در لیگ برتر سال 1392 است، امیدواریم آخرین هم باشد، چون هم اکنون والیبال ایران جزو قدرت های مطرح جهان محسوب می شود و همان طور که نوع بازی های تیم های باشگاهی ایتالیا، برزیل و روسیه و... مهم است برای آنها هم لیگ ایران و دیدن بازی هایش از اهمیت بالایی برخوردار است، دیگر حواشی والیبال فقط آبرویمان را در داخل کشور نمی برد بلکه به نوعی بد اخلاقی ها، رشد فنی والیبال ایران را در سطح جهانی زیر سوال می برد.
 
 بازیکنان با هوش والیبال ایران که هم اکنون اکثر آنها به نوعی حضور در ترکیب تیمهای ملی در رده های مختلف را تجربه کرده اند خود بیشتر به این مساله واقف هستند که کوچک ترین حرکت و بد اخلاقی آنها زیر ذره بین بزرگان است.
 
 تماشاچیان و هواداران والیبالی که سرو صدای آنها و حمایت شان از ملی پوشان حد و مرز نمی شناسد و به نوعی تمامی قدرتهای مطرح والیبال جهان را شگفت زده خود کرده است نباید با تعصب های زود گذر در  مسابقات باشگاهی جایگاه جهانی شان را از دست دهند البته ما هم معتقدیم حاشیه در سطح بالای والیبال ایران در برخی مواقع طبیعی است اما نباید از حد مجاز بیشتر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، میان ، معوقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار