مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد از ديدار دانشجويان اين دانشگاه با هيئت رئيسه مجلس به مناسبت روز دانشجو خبرداد.

"اميد چوپانکاره" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه دانشجويان در تمامي تحولات کشور نقش بسزايي داشته‌اند، اظهار داشت: دانشجويان هم‌چنان در عرصه‌هاي مختلف نقش‌آفريني مي‌کنند.

وي با بيان اينکه اقدام دانشجويان در تشکيل زنجيره حلقه انساني پيرامون سايت فردو انقلاب بزرگي را رقم زد، افزود: يکي از مسائلي که دانشجويان در به نتيجه رسيدن آن نقش داشتند، موفقيت در توافق‌نامه هسته‌اي اخير بوده است.

مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد تصريح کرد: روز دانشجو از جمله مناسبت‌هايي است که عظمت جايگاه دانشجويان را در خود ثبت کرده است، به همين مناسبت بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد برنامه‌هاي ويژه‌اي را در نظر گرفته است.

چوپانکاره با بيان اينکه به مناسبت 16 آذر براي ديدار با هيئت رئيسه مجلس به خانه ملت‌ خواهيم رفت، تصريح کرد: در اين ديدار قرار است به بحث و بررسي در مورد مسائل روز کشور، توافق‌نامه ژنو و مشکلات مرتبط با دانشجويان با اعضاي هيئت رئيسه مجلس بپردازيم.

وي در تشريح برنامه‌هاي روز دانشجو گفت: همچنين هماهنگي‌هاي لازم براي حضور دانشجويان در دفتر "سيدعباس عراقچي" معاون حقوقي و بين‌الملل وزير امورخارجه صورت گرفته که اگر قطعي شود، اين ديدار چهارشنبه (20 آذر) صورت خواهد گرفت.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار