تیم فوتبال امید صبای قم پنجمین پیروزی خود در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور را برابر تیم وتاک ساری کسب کرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، فوتبالیست‌های امید صبای قم در نهمین هفته رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور و در میهمانی تیم فوتبال داروسازی وتاک ساری بازی باخته در مقابل میزبان مدعی خود را به پیروزی تبدیل کند.

صبای قم در چهار هفته قبل مقابل تیم های شهرداری نوژن نوشهر، ابومسلم مشهد و پرسپولیس قائمشهر باخته و با تیم شهید آسیابی کلاله مساوی کرده بود اما با غلبه سه بر دو بر تیم فوتبال امید داروسازی وتاک ساری به پنجمین پیروزی خود در این فصل دست یافت و 16 امتیازی شد.

امسال مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور با شرکت 22 تیم برگزار می‌شود و مدعیان حاضر در این رقابت‌ها در سه گروه 6 و البته یک گروه چهار تیمی بازی‌های مرحله مقدماتی این فصل را برگزار می‌کنند و در گروه سوم هم اکنون ابومسلم با یک امتیاز بیشتر بالاتر از صبای قم ایستاده است.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان که مجری برگزاری لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتبال کشور است، تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها برای به دست آوردن مجوز صعود به مرحله بعد و همچنین در تلاش برای فرار از خطر سقوط به دسته اول، بازی‌های خود را به شکل رفت و برگشت برگزار می کنند.

فوتبالیست‌های امید صبای قم نیز در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور دارند و در گروه سوم مرحله مقدماتی در جدال با پنج حریف سرسخت تلاش می‌کنند تا بعد از سقوط به لیگ دسته اول در سال 1391 بار دیگر به لیگ برتر فوتبال امید کشور برسند.

فوتبالیست‌های آینده‌دار صبای قم تلاش می‌کنند که در دیداری حساس از پنجمین هفته دور برگشت رقابت‌های مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر تیم شهرداری نوژن نوشهر که هفته آینده در قم انجام می شود، صعود خود را قطعی کنند./س

برچسب ها: قم ، صبا ، باخته ، پیروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.