معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی از بهره‌برداری ۱۲۰‌پروژه عمرانی در ۶۶‌بقعه متبرکه استان در هشت‌ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛محمد احمدزاده در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع زیربنایی افزون بر 91هزار متر‌مربع برای ساخت‌و‌سازهای عمرانی بقاع متبرکه سراسر استان با هزینه‌ای افزون بر 55‌میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون 60‌درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.وی تصریح کرد: از کل 79‌بقعه پیش‌بینی شده در برنامه امسال، 66‌بقعه دارای فعالیت عمرانی‌اند و این فعالیت‌ها در 13‌بقعه دیگر در دست انجام است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدزاده در زمینه پروژه‌های مهم عمرانی در بقاع متبرکه استان گفت: ساخت زائرسرا، مجتمع فرهنگی‌ورزشی، واحد درمانی و توسعه حرم امام‌زادگان از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی اجرا شده است.

وی افزود: در راستای احیای موقوفات استان از ابتدای امسال تاکنون، در 45‌موقوفه 2‌میلیارد ریال برای تعمیرات آن‌ها هزینه شده است.

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون، 51‌میلیارد و 600‌میلیون ریال برای پروژه‌های اقتصادی موقوفات سرمایه‌گذاری شده است.

انتهاي پيام/ ش ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.