رئيس پليس فتا استان خراسان رضوي از دستگيري 24 ساعته پسري جوان که در فضاي مجازي با ايجاد سايتي، عکس و شماره تلفن خانمي از شهروندان مشهدي را به همراه محتويات کذب و غير اخلاقي، منتشر کرده بود خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ  سيدمحسن عرفاني  در تشريح اين خبر گفت: خانمي متاهل با ارائه مرجوعه اي قضايي سراسيمه به پليس فتا مراجعه كرد و اظهار داشت: فرد يا افرادي ناشناس با انتشار تصاوير خصوصي و اظهاراتي كذب و غير اخلاقي در اينترنت اقدام به هتك حرمت او كرده اند. 

وي افزود: با توجه به اهميت موضوع كارشناسان پليس فتا رسيدگي به اين پرونده را در دستور كار خود قرار دادند.  

پليس با بررسي محتويات پرونده و با رصد سايت مذکور در اقدامي اطلاعاتي و غافلگيرانه موقعيت مکاني بارگزاري صفحه و مالک آن را شناسايي و متهم را دستگير كردند.  
رئيس پليس فتا استان خراسان رضوي اذعان كرد: متهم در بازجويي هاي پليسي به نحوه افشا اطلاعات شخصي شاکي اعتراف كرد و گفت: گوشي تلفن همراه دست دومي خريداري كرده بودم که نام شاکي و عکس ها در حافظه آن ذخيره شده بود و از اين طريق به اطلاعات شاکي دسترسي پيدا كردم".  

سرهنگ  عرفاني در خاتمه ضمن توصيه به شهروندان براي پيشگيري از چنين آسيب هايي اظهار داشت : هنگام تعويض و يا فروش سيستم و گوشي تلفن همراه و يا هر وسيله الکترونيکي داراي حافظه از پاک شدن اطلاعات آن يقين پيدا کرده و سپس به تعمير و يا فروش آن اقدام كنيد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مزاحمت ، اینترنت ، متاهل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار