رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي گلستان گفت: سارق اينترنتي كه اقدام به برداشت 6 ميليون و پانصد هزار ريال به صورت غير مجاز از حساب يكي از شهروندان كروه بود شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ  حبيب الله رجبلي گفت: در پي وصول يك فقره مرجوعه قضايي از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان گرگان مبني بر شكايت فردي به هويت"م – ن " بر انجام برداشت غير مجاز اينترنتي به مبلغ 6 ميليون 500 ريال از حساب بانكي اش مراتب طي تشكيل پرونده اي در دستور كار اين پليس قرار گرفت.
 
رئيس پليس فتا گلستان افزود: با انجام تحقيقات فني و تخصصي از سوي كارشناسان اين پليس نهايتاَ‌ دو نفر يكي به عنوان فرزند شاكي و ديگري به عنوان دوست فرزند شاكي شناسايي شدند.  
وي تصريح كرد: پس از دستگيري و دلالت آنان به مقر اين پليس نهايتاً به بزه ارتكابي (برداشت از حساب بانكي شاكي از طريق اينترنت در قالب خريد شارژ تلفن همراه) اعتراف نمودند.  
اين مقام مسئول تصريح كرد: در ادامه برابر بازجويي هاي تخصصي و پليسي در خصوص چگونگي استحصال اطلاعات حساب شاكي مشخص گرديد، فرزند شاكي با بدست آوردن اطلاعات حساب پدر خود و در اختيار قرار دادن آن اطلاعات به دوست خود با يكديگر اقدام به برداشت از حساب شاكي مي نمودند.  
سرهنگ حبيب الله رجبلي در خاتمه افزود عليرغم ارائه هشدار هاي زياد در خصوص نظارت و كنترل از اطلاعات حساب بانكي متاسفانه شاهد سهل انگاري شهروندان بوده كه اين خود باعث بروز اينگونه جرايم مي باشد. لذا در اين خصوص به شهروندان توصيه كرد كه در نگهداري اطلاعات حساب بانكي خود دقت لازم را داشته و در صورتي كه در مواقع ضروري آن را در اختيار ديگران قرار مي دهند در اسرع وقت نسبت به تغيير رمز آن تسريع نمايند.
برچسب ها: سرقت ، چشم ، نکنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.