تفاهم نامه ی همکاری شرکت ایران خودرو تبریز با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی به منظور همکاری های مشترک علمی و صنعتی امضا شد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، این تفاهم نامه به منظور توسعه همکاری های مشترک علمی ، پژوهشی و صنعتی شرکت ایران خودرو تبریز با دانشگاه آزاد واحد ایلخچی ، جهت ایجاد قطب علم و صنعت در استان آذربایجان شرقی با در نظر گرفتن ایجاد و بالا بردن توانایی و مهارت های حرفه ای دانشجویان قبل از ورود به بازار کار ، امضا شد .

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز ، ارتقای بهره وری نیروی انسانی متقابل بین صنعت و دانشگاه را یکی از عوامل مهم ورود دانشجویان فارغ التحصیل به بازار کار دانست .

صادقیان افزود : امیدواریم با همکاری دوجانبه و مشترک بتوانیم امیدی کوچک در دل دانشجویان فارغ التحصیل ایجاد کنیم تا هیچ دغدغه و مشکلی بعد از اتمام تحصیلاتشان نداشته باشند و راه را برای ورود آنان به بازار کار ، تسهیل کنیم .

همچنین دکتر نریمانی راد ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی نیز ضمن تقدیر و تشکر از شرکت ایران خودرو تبریز افزود : اکثریت رشته های دانشگاه ایلخچی بدلیل فنی و مهندسی بودن می تواند ارتباط خوبی با صنعت داشته باشد که در این راستا ، دانشگاه آزاد این واحد در نظر دارد دانشجویانی که در این دانشگاه پرورش می یابند ، توأم با تحصیل نیز بتوانند از صنعت استفاده کنند .

نریمانی راد در پایان از ایجاد اولین پژوهشکده ی کشوری مکانیک خودرو در استان آذربایجانشرقی و اجرای همایش مشارکت صنعت ملی خودرو با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی و شرکت ایران خودرو تبریز در آینده ای نزدیک خبر داد .

وی رویکرد جدید شرکت ایران خودرو تبریز در رابطه با تعامل با مراکز علمی و استفاده از نخبگان را گامی بزرگ در راستای ارتقای کیفیت محصولات این شرکت و تولید خودروهای جدید و روز دنیا دانست /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.