نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، خواستار تشکیل کارگروه مشترک دولت و مجلس جهت ارائه طرح جامع در خصوص مسائل و مشکلات مسکن مهر و تأمین نقدینگی و تسهیلات باقیمانده آنها شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، عباس فلاحی باباجان در جلسه مدیران تعاونی های مسکن مهر با اشاره به اینکه، پروژه مسکن مهر مربوط به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه می باشد گفت: متأسفانه عدم تعهد به موقع در اجرای این پروژه ها موجب نارضایتی متقاضیان و ثبت نام کنندگان مسکن مهر شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس از مسئولین ذیربط خواست با نظارت و پی گیری امورات اجرایی شرکت های تعاونی مسکن مهر با بسیج عمومی در ساخت این اماکن تسریع شود.

وی، به انتظار چندین ساله متقاضیان مسکن اشاره کرد و افزود: متأسفانه برخی شرکتهای تعاونی به تعهدات خود در قبال متقاضیان عمل نکرده و نارضایتی شهروندان را فراهم کرده اند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته راهبری زلزله ارسباران در مرکز استان در جهت گیری مسائل و مشکلات زلزله سال گذشته و تفویض اختیارات لازم دراین خصوص خبر داد و افزود: با عملیاتی شدن این کمیته در امورات مربوط به زلزله بخصوص در پیگیری و تخصیص اعتبارات لازم در بازسازی زیرساختهای مناطق زلزله زده شد.

معاون فرماندار اهر نیز در این جلسه از اجرای 1823 واحد مسکونی مسکن مهر در قالب 20 شرکت تعاونی مسکن خبر داد و افزود: تاکنون 418 واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده و 175 واحد در شرف اتمام و واگذاری به متقاضیان می باشد و. مابقی پروژه های مسکن مهر از پیشرفت 80 درصدی برخوردار می باشد.

دراین جلسه مدیران شرکت تعاونی بااشاره به وقوع زلزله سال 91 و مشکلات ایجاد شده در زلزله سال گذشته که اجرای این پروژه را به تعویق انداخته بود، خواستار افزایش مبلغ وام پرداختی و افزایش تسهیلات دوران مشارکت و تمدید آنها به مدت شش ماه دیگر شدند./س

برچسب ها: مشکلات ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.