وزیر ورزش و امور جوانان گفت: اعتقاد بنده به این است که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شوند تا بتوانند درآمدزایی کرده و عملکرد بهتری داشته باشند.

محمود گودرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:در خصوص اینکه آیا باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار می‌شود یا خیر؟ باید تاکید کنم که من همواره به خصوصی‌سازی این دو باشگاه معتقد بودم و برای انجام این مهم تعاملات خوبی هم برقرار شده است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: زمان انتخابات رؤسای فدراسیون‌ها را مشخص کرده‌ایم و در اسرع وقت این مهم را انجام خواهیم داد. اما در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک نیز باید اشاره کنم وزارت‌خانه هیچ نقشی در این انتخابات نخواهد داشت و دخالتی هم از سوی ما در این‌باره صورت نمی گیرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: در رابطه با بحث فساد در ورزش سئوالات زیادی از من می‌شود اما نگاه من به بحث فساد یک نگاه سیستمی است و معتقدم همواره با این موضوع باید مبارزه کرد و همانطور که می‌دانیم نمایندگان مجلس نیز به بحث و بررسی بیشتر درباره فسادهای ورزشی تاکید دارند و موضع ما نیز درخصوص این جریان واضح و روشن است.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: تمهیدات خوبی را در جلسه امروز وزارت ورزش جهت برگزاری مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک 2016 در نظر گرفتیم و هماهنگی‌های لازم را برای این مهم انجام داده‌ایم و با نقطه نظرات مسئولان در این باره آشنا شدیم و همکاری‌های لازم را در این مورد انجام خواهیم داد.

از جمله حواشی جلسه امروز وزیر ورزش با سرخپوشان پایتخت این بود که اصحاب رسانه اجازه ورود به محل جلسه را نداشتند ضمن اینکه مسئولان اظهار داشتند که برای شرکت در جلسه خبرنگاران از آسانسور استفاده کنند در حالی که درب‌های آسانسور به صورت عمدی بسته شده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار