انجمن سینمای جوان بی‌تردید جزو بزرگترین نهاد آموزشی سینما کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، حاضر در محل تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن سینمای جوان با حضور "حجت الله ایوبی" رئیس سازمان سینمایی، "حبیب ایل‌بیگی" مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوان و "هاشم میرزاخانی" مدیرعامل قبلی انجمن و هنرمندان در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد.
 
حبیب ایل‌بیگی مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوان گفت: از رئیس سازمان سینمایی دکتر ایوبی به خاطر اینکه شرایطی را برای من فراهم کرد که مجدد به انجمن برگردم و خدمتگزار سینما باشم.
 
وی ادامه داد: من در این مدت سه سال درسینما هیچ مسئولیتی نداشتم اما ارتباط خود را با اهالی سینما قطع نکردم.
 
ایل‌بیگی افزود: سینما در این سالهای اخیر فراز و نشیبهایی را تجربه کرده، که انجمن سینمای جوان از این قاعده مستثنی نیست، خوشبختانه در زمانی که مسئولیتی در انجمن داشتم به زعم کارشناسان جز پرافتخارترین سالهای انجمن بود.
 
وی اظهار داشت: از سال 76 تا 80 انرژی مثبتی در سینماگران جوان وجود داشت و با حمایت‌هایی که از سوی مدیریت سینما کشور آن دوران، فیلمسازان نسل جدید تحصیل کرده و دنیا دیده وارد سینما شدند.
 
ایل بیگی مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوان عنوان کرد: از پایه‌گذاران انجمن سینمای جوان در دهه 60 تشکر و سپاسگزاری می‌کنم که برای سربلندی انجمن تلاش کردند.
 
وی بیان کرد: انجمن سینمای جوان بزرگترین نهاد آموزشی کشور محسوب می‌شود و معتقدم که زبان گفتگو در دنیا بوده به ویژه در دولت تدبیر و امید که تاکید ویژه‌ای شده است و فیلم کوتاه می‌تواند پیش قراول؟ این موضوع باشد.
 
ایل بیگی افزود: در انجمن نشستهایی را با هیئت امنا داشتیم و از دیدگاههای آنان در برنامه‌های انجمن استفاده می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: در تلاش هستیم که بیشتر گفتگو کنیم قبل از اینکه کاری را بخواهیم انجام دهیم و چه کارهایی را نکنیم که به بیراهه نرویم.
 
مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوان خاطر نشان کرد: در آخر ضمن امیدواری برای همکاران و دوستانم که زحمت زیادی کشیدند، و از میرزاخانی که در این سه سال برای انجمن زحمات زیادی کشیده تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار