معاون بازرسی و حفاظت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در شرایط فعلی با تغییر ساختار جنگ دشمن علیه ایران ماهواره ها نقش موشک را در جبهه فرهنگی با آثاری به مراتب مخرب تر از جنگ نظامی جامعه را به ویژه نسل جوان را مورد هدف قرار داده اند .

میرزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:امام خمینی (ره) در دوران شکوفایی انقلاب اسلامی و وقوع جنگ تحمیلی دستور تشکلیل نهاد بسیج را دادند که از همه اقشار جامعه در این نیرو عضوشدند و با تشکیل دژمحکم نیروی انسانی در جبهه های جنگ دشمن با برخورداری از حمایت بیش از 30 کشور جهان در این حمله تهاجمی علیه ایران زمین گیر شد .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه سلحشورمردان ایران اسلامی دشمن را در دوران دفاع مقدس زمین گیر کردند تصریح کرد :سلحشور مردان ایران اسلامی در جبهه های نبرد حق علیه باطل با کمترین امکانات و ادوات نظامی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت را به شکل واقعلی کلمه معنا کردند.

معاون بازرسی و حفاظت مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت دشمن در جبهه فرهنگی را ناتوانی در نبرد نظامی علیه ایران دانست واضافه کرد :استکبار جهانی در راس آنها امریکا بعد از شکست و ناتوانی در جبهه نبرد نظامی علیه ایران در راستای تحقق هدف اصلی خود همان تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران به سمت جبهه فرهنگی و انجام اقداماتی ضد فرهنگ و تمدن ایران اسلامی سوق پیدا کرد .

میرزاده درخاتمه اظهارداشت :در شرایط فعلی با تغییر ساختار جنگ دشمن علیه ایران ماهواره ها نقش موشک را در جبهه فرهنگی با آثاری به مراتب مخرب تر از جنگ نظامی جامعه را به ویژه نسل جوان را مورد هدف قرار داده اند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.