مجتبی شاکری عضوشورای شهر تهران در بازدید از پارک فن آوری پردیس این مجموعه 38 هکتاری را نماد خلاقیت و کارآمدی ایرانی دانست.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران ، مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا ی اسلامی شهر تهران طی بازدیدی که از پارک پردیس داشت با اشاره به ظرفیت طبیعی و اکولوژی این محل گفت:  لایه برداری از شگفتیهای برآمده از شرکتهای دانش بنیان و پیش رو قرار دادن دستاوردهای آن برای بازدید اقشار مختلف جامعه بویژه فرهیختگان جوان راه روشن انقلاب اسلامی را به سوی آینده به درستی نشان خواهد داد.

عضو شورای شهر تهران درادامه خاطر نشان کرد : پیش بینی توسعه این پارک را تا 1000 هکتار به تفکیک موضوعاتی چون الكترونيك و انفورماتيك، مكانيك و اتوماسيون، مواد جديد، شيمي و دارويي و بيوتكنولوژي ... نگاه فراخ منظر راهبران این پارک را نشان می دهد.

وی افزود: بازدید اعضای شورای شهر تهران و مدیران در سطوح مختلف از این پارک می تواند فرهنگ جدید دانش بر ثروت را به ذهن آنها متبادر کند.

مجتبی شاکری به مجموع اختراعات موجود در این پارک اشاره کرد و افزود:در آخرین ایستگاه در این مجموعه هفتاد اختراع وجود دارد که می توان با تصمیم شورای شهر و مدیریت شهرداری تهران حداقل در پنج پهنه شهر تهران این هفتاد اختراع را در معرض دید همگان قرار داد.

شاکری در بازدید شش ساعته خود از مجموعه پارک پردیس افزود:باید پارک فناوری پردیس را از نزدیک دید تا بر هوش فوق العاده ایرانی سر تکریم فرود آورد.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار