رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت :با ۵۰ درصد بودجه مصوبی که در اختیارمان قرار می‌گیرد برای قضات یارانه تهیه کرده و "امضای الکترونیک" نیز راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام حمید شهریاری در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: سیستم سمت سیستمی است که در کمترین زمان می‌تواند پرونده را ارسال و نامه را بازگرداند که این سیستم بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

دکتر شهریاری همچنین در خصوص فعالیتهای شورای عالی فضای مجازی بیان داشت : دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی تازه تعیین شده است که باید فرصت استقرار به آن دهیم تا در خصوص شبکه‌های اجتماعی نیز طبق قانون اقدام کند.

وی افزود :در واقع در خصوص شبکه‌های اجتماعی باید تابع قانون باشیم چرا که برخی اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که یک تهدید و یک فرصت است، فرصت از نظر اینکه باعث گسترش ارتباطات می‌شود و تهدید به دلیل فعالیت و کار این شبکه‌هاست که در خصوص ساماندهی اطلاعات علیه کشور و نظام است.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به اینکه ما با تکنولوژی و فناوری مخالف نیستم خاطرنشان کرد:نباید این موضوع مطرح شود که چون برخی مسئولان از فیسبوک استفاده می‌کنند ما نیز می‌توانیم از آن استفاده کنیم و این موضوع اشکالی ندارد مطرح شود. در واقع عملی که نادرست باشد از هر شخصی که سر زند نادرست خواهد بود.

وی تصریح کرد:باید نگاه عمیق تری داشته و از جایی تبعیت نکنیم و در واقع با یک برنامه ریزی دارای یک الگوی داخلی مستقل باشیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، شبکه ، فضا ، مجازی ، سیستم ، قضات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار