برای حضور در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی؛

خادم: دیگر حاضر به ثبت نام مجدد نیستم/برای رئیس آینده آرزوی موفقیت دارم

رئیس سابق فدراسیون کشتی کشورمان گفت: من تاکنون 2 بار برای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی کاندید شده ام اما دیگر حاضر به ثبت نام مجدد نیستم.

امیر رضا خادم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در هر 2 مرتبه ای که قرار شد مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی برگزار شود، ثبت نام کردم اما هر دفعه بنا به دلایلی این انتخابات انجام نشد.
 
دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: من با توجه به دینی که به کشتی دارم و به دلیل اصرار های فراوان دوستان 2 بار برای پست ریاست فدراسیون ثبت نام کردم در نتیجه معتقدم علاقه‌ام را نسبت به خدمت به کشتی ثابت کرده‌ام.
 
وی اضافه کرد: علت این که چرا مسئولان وزارت ورزش بار دیگر قصد دارند ثبت نام مجدد را انجام دهند نمی دانم اما به طور حتم دیگر کاندید نخواهم شد.
 
خادم درباره این که آیا عدم ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ارتباطی با حضورش در کمیته ملی المپیک دارد، گفت: به هیچ عنوان این طور نیست چرا که بحث کمیته ملی المپیک هم با شاید و اما و اگر است، به طور کلی با توجه به یک سری مسائل و همان دلایلی که عرض کردم دیگر قصد ورود به این حوزه را ندارم.
 
دارنده 2 مدال برنز المپیک خاطرنشان کرد: در هر صورت امیدوارم هر چه سریعتر با برگزاری انتخابات، تکلیف فدراسیون کشتی مشخص شود و در نهایت هم به عنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی برای رئیس آینده این فدراسیون آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار