دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت گفت: سفر مقام‌هاي ايراني به کشورهاي منطقه مي‌تواند در بهبود روابط ديپلماتيک موثر بوده و زمينه نفوذ بيگانگان در کشورهاي همسايه را از بين ببرد.

علی بیانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سفر مقام‌هاي ايراني به کشورهاي همسايه را راهي براي بالا بردن قدرت چانه‌زني در جهت پيشبرد اهداف و منافع ايران اسلامي و بسيار ضروري دانست و اظهارداشت: باید بین کشورهای همسایه به خصوص کشورهاي مسلمان روابط حسنه‌ای برقرار باشد.

وي به تمايل "آيت‌الله هاشمی‌رفسنجانی" براي سفر به عربستان در زمينه رايزني‌ها اشاره و تصريح کرد: چنين سفرهايي مي‌تواند در بهبود روابط ديپلماتيک موثر بوده و زمينه نفوذ بيگانگان در کشورهاي همسايه را از بين ببرد.

بیانی تصرح کرد: عداوت‌هاي دولت عربستان براي همه ما محرز است به طوري که اين کشور به حياط خلوت آمريکا و رژيم صهيونيستي تبديل شده و بيشتر توطئه‌ها عليه ايران اسلامي از داخل اين کشور کليد مي‌خورد.

دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت با بيان اينکه "آيت‌الله رفسنجانی" از پيشکسوتان انقلاب اسلامی تلقی می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت عربستان از حج در راستاي ايجاد محدوديت براي ايرانيان استفاده مي‌کند، يک سياست ديپلماتيک موثر مي‌تواند سفر به اين کشور را امنيت بخشيده و براي زائران خانه خدا نيز آرامشي را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار