نیکی مظفری:

جشنواره جام جم فرصتی برای شناخت کم و کاستی‌هاست

سومین جشنواره جام جم بهترین فرصت برای شناخت استعدادهای جوان و کم و کاستی‌ها است.

نیکی مظفری بازیگر سریال "بچه‌های نسبتا بد" با اشاره به برگزاری سومین جشنواره تلویزیونی جام جم در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفـت: برگزاری سومین جشنواره جام جم اتفاق مبارکی است که همه اهالی هنر بعد از یک سال فعالیت و ساخت آثار متفاوت در شبی دور یکدیگر جمع شده و به هم خسته نباشید، می‌گویند.
 
وی با اشاره به حضور "ضرغامی" رئیس رسانه ملی و دیگر مدیران سیما در سومین جشنواره تلویزیونی جام جم، تصریح کرد: تقدیر و تشکر "ضرغامی" رئیس رسانه ملی به همراه دیگر مدیران سازمان صدا و سیما به شدت انگیزه هنرمندان را در راستای ساخت آثار فاخر بیشتر و قوی‌تر می‌کند.
 
مظفری افزود: برگزاری جشنواره‌ها رقابت سالم را در جمع هنرمندان افزون می‌کند و همه برای رسیدن به رتبه‌ای بالا و نیز جلب مخاطبان تلاش بیشتری می‌کنند.
 
بازیگر سریال "بچه‌های نسبتا بد" تصریح کرد: معتقدم جشنواره‌ها بهترین فرصت برای پی‌بردن به کم و کاستی‌ها در ژانرهای مختلف بوده که این امر باعث مشخص شدن جالی خالی فیلنامه‌ها در سیما می‌شود.
 
این بازیگر با اشاره به سلیقه مخاطب اظهار داشت: با برگزاری جشنواره‌ها سلیقه مخاطبان بیشتر مشخص می‌شود و فیلمسازان نیز بیش از پیش به ژانرهای مورد نیاز مردم پی می‌برند.
 
مظفری با اشاره به سریال "بچه‌های نسبتا بد" ابراز داشت: از آنجایی که مدیران همیشه به ما جوانان لطف داشتند و ما را حمایت کرده‌اند، امیدوارم این سریال هم بتواند در جایگاه مناسب خود ارزیابی شود و در همین مصاحبه به همه افراد برگزیده تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار