مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: به منظور ارائه خدمات بهینه به گردشگران در فصل زمستان بازدید نظارتی مشترک از تأسیسات گردشگری استان قزوین به عمل می‌آید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، حمیدرضا قاسمی اظهار داشت:معاونت نظارت بر نحوه ارائه خدمات گردشگری در دوره شش‌ ماهه پایان سال 92 طرح نظارت زمستانی خود را با همکاری دستگاه‌های مرتبط برای نظارت بر کیفیت و کمیت و نرخ اغذیه، ارائه سرویس مطلوب به مسافران و رعایت بهداشت از تأسیسات گردشگری استان آغاز کرده است.

وی با اشاره به ضرورت نظارت بر ارائه خدمات به گردشگران افزود: یکی از مهم‌ترین عناصر در گردشگری وجود مراکز پذیرایی در بین راه است که سلامت گردشگران را به عهده دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین ادامه داد: به منظور آمادگی مراکز فوق برای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران زمستانی طرح بازدید مشترک نظارتی از این مراکز با گشت و نظارت مشترک با حضور کارشناسان میراث فرهنگی، حمل و نقل و پایانه‌ها، ستاد اقامه نماز و مرکز بهداشت در سطح استان اجرا می‌شود که به بررسی وضعیت این واحدها می‌پردازد.

قاسمی با تأکید بر اهمیت اجرای دقیق این طرح برای خدمات‌‌رسانی شایسته واحدهای بین راهی بیان کرد: بازدیدهای فوق با هدف ساماندهی و ارتقای سطح خدمات و نیز بهبود وضعیت واحدها پذیرایی بین راهی و افزایش رضایتمندی مسافران در دو مرحله انجام می‌پذیرد.

وی افزود: مرحله نخست که تا پایان آذر ماه سال جاری ادامه دارد ضمن بازدید این اماکن با ارائه راهنمایی‌های لازم به مدیران و کارکنان واحدها و برخورد با متخلفان موارد مهمی چون بررسی کمیت و کیفیت ارائه خدمات توسط این واحدها و نیز رعایت اصول بهداشتی در آنها مورد بررسی تیم کارشناسی قرار می‌گیرد و در مرحله دوم نیز که از اواسط دی ماه سال جاری آغاز می‌شود تیم بازدید به رفع نواقص اعلام شده در بازدیدهای قبلی می‌پردازند.

کمیته نظارت بر تأسیسات گردشگری استان با شماره 3685024 به شکایت گردشگران در این حوزه رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، گردشگری ، نظارتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.