تا پایان امسال ثبت تمام دادخواست‌های قضایی تهرانی‌ها به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد و این در حالی است که در حال حاضر ۸۰ درصد دادخواست‌ها الکترونیکی به ثبت می‌رسند.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام حمید شهریاری، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در نشست خبری امروز اظهار داشت: خوشبختانه مرحله هشتم و نهم راه‌اندازی دفا‌تر الکترونیک از اواخر آبان تا اوایل آذرماه اجرایی شد و مرحله دهم نیز تا دو هفته آینده اجرا می‌شود. 

 وی با بیان اینکه در فرآیند اعطای تصدی دفا‌تر خدمات الکترونیک از ۲۸۰۰ متقاضی تنها ۲۳ نفر پس از مصاحبه پذیرفته شده‌اند افزود: اگر این افراد شرایط راه‌اندازی دفا‌تر را داشته باشند و اداره کل قضایی قوه قضاییه آنها را تأیید کند برای آنها پروانه فعالیت صادر خواهد شد. 

 وی همچنین درخصوص اجرای طرح مراقبت الکترونیک خاطرنشان کرد: مجری این طرح، سازمان زندان‌ها است که اخیرا محموله پابندهای الکترونیکی وارد کشور شده و به زودی طبق آیین‌نامه مربوطه عملیاتی می‌شود. 

 به گفته وی اجرای طرح مراقبت الکترونیکی تحولی جدی به دنبال دارد که اجرای آزمایشی آن پس از انجام مطالعات کار‌شناسی فراوان انجام شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.