رئيس سازمان انرژي اتمي شب گذشته به همراه جمعي از معاونان اين سازمان به ديدار خانواده شهيد مصطفي احمدي‌روشن رفت و مورد استقبال مادر، پدر، همسر و فرزند اين شهيد بزرگوار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد امورایثارگران سازمان انرژی اتمی، علي اکبر صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي شب گذشته به همراه جمعي از معاونان اين سازمان به ديدار خانواده شهيد مصطفي احمدي‌روشن رفت و مورد استقبال مادر، پدر، همسر و فرزند اين شهيد بزرگوار قرار گرفت.



در اين ديدار که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در منزل صورت گرفت، صادقلو مشاور امورایثارگران، زارعان معاون امنیت و کمال‌وندی معاون بین‌الملل سازمان انرژي اتمي و تعدادي از خانواده‌های ایثارگران صنعت هسته‌ای کشور علي‌اکبر صالحي را همراهی کردند .



رئيس سازمان انرژي اتمي در اين ديدار به بیان خاطراتی از مهندس شهید مصطفی احمدی روشن پرداخت و حضور موثر ایشان در بومی سازی غنی‌سازی در کشور را خاطرنشان کرد.

صالحی همچنین بیان داشت: تیمی که به مصطفی کمک می‌کرد از جوانان بسیجی و حزب اللهی بوده است.



وي به خانواده اين شهيدان اطمینان داد در مباحث مربوط به صنعت هسته‌ای ذره‌ای عقب نشینی نخواهد شد و اجازه نخواهیم داد استکبار خون شهدای ما را پایمال کند.



لازم به ذکر است دیدار با خانواده‌های شهدای صنعت هسته‌ای کشور به صورت ماهانه و با حضور مدیران سازمان توسط ستاد شاهدوامورایثارگران صورت می‌پذیرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار