رئيس ستاد مديريت حمل و نقل سوخت کشور از رشد ثبت نامهاي خودروها در طرح نوسازي و اسقاط خبر داد.

سيد مجتبي شفيعي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از مصوبه جديد در طرح نوسازي و اسقاط در مدت يک ماه بالغ بر 35 هزار تن در طرح اسقاط ثبت نام کردند که آمار حاکي از آن است که روزانه 2هزار نفر در طرح اسقاط وسائل نقلیه حمل و نقل شخصي ثبت نام کردند.
 
اين مقام مسئول افزود: اين در حالي است که در مدت شش ماه اول سال جاري 16 هزار ثبت نام در طرح اسقاط داشته‌ايم.
 
وي بيان کرد: روزهاي تعطيل سايت و مراکز اسقاط فعاليت ندارند و مالکان خودروها در روزهاي عادي هفته مي‌توانند جهت ثبت نام از طريق اينترنت و يا مراجعه به مراکز اسقاط اقدام کنند.
 
شفيعي در ادامه ضمن افزايش سرعت ثبت نام در طرح جديد گفت: بيشترين ثبت نام در طرح اسقاط دو هزار و 300 نفر در يک روز است که آمار نشان داده  که در طرح جديد استقبال زيادي شده است.
 
رئيس ستاد مديريت حمل و نقل سوخت کشور در خاتمه اظهار داشت: درظرف سه هفته شش هزار راننده تاکسي در طرح نوسازي ناوگان تاکسيراني ثبت نام کردند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: خودرو ، اسقاط ، نوسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
این دیگه چه صیغه ایست؟ در کشورهای دیگه التماس میکنند و جایزه هم میدن مردم بیان خودروهای مثلا فرسوده شان البته در خارج بالای ۵ سال فرسوده حساب میشه اونهم اون خودروهای با کیفیت که تو ایران ۵۰سال کار میکنه...اونوقت اینجا خودروی ۲۰ساله داغون رو میخواهی عوض کنی باید التماس و قرعه کشی و نذر و نیاز کنی تازه خودروی خودت رو مفت برمیدارند و یه خودروی بی کیفیت جدید چند صد هزار برابر و گرونتر رو به مردم می اندازند
آخرین اخبار