نهمین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس روی میز فجر نوجوانان و جوانان شب گذشته نهم آذرماه به پایان رسید اما با حاشیه‌هایی همراه بود.

 
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با نهمین دوره رقابت‌های بین المللی فجر تنیس روی میز جوانان و نوجوانان به میزبانی تهران برگزار شد این در حالی است که ۸ دوره قبلی این پیکار‌ها در قزوین برگزار شده بود. حضور سه کشور قدرتمند هند، بلاروس و مجارستان در ایران از نکات مهم این دوره از رقابت‌ها بود.  
یکی از حاشیه‌های اصلی این مراسم غیبت وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه و اختتامیه می‌باشد. این درحالی است که مسئولان کمیته ملی المپیک توجه ویژه‌ای به این مسابقات داشتند حضور بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم افتتاحیه و حضور محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم اختتامیه یکی از سوال برانگیز‌ترین اتفاقات مسابقات امسال بود.  
براساس این گزارش؛ از ۱۲ طلای این پیکار‌ها، ۶ مدال سهم ایران و ۵ طلا از آن هندی‌ها و یک طلا هم نصیب بلاروس شد، هندی‌ها در مسابقات انفرادی از چهار عنوان مسابقات سه عنوان را از آن خود کردند تا فاتح این پیکار‌ها باشند.  
در بخش انفرادی نوجوانان و جوانان دختر هند، در بخش انفرادی جوانان دختر، بلاروس در بخش دوبل جوانان دختر بلاروس، دوبل نوجوانان دختر، ایران، در بخش انفرادی جوانان پسر، ایران، دوبل نوجوانان و جوانان پسر، ایران، در مسابقات تیمی جوانان و نوجوانان پسر ایران الف و در بخش تیمی دختران هند مدال‌های طلا را از آن خود کردند.
برچسب ها: مسابقات ، بین المللی ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار