مدیر اداره ساماندهی،‌ از انتقال مشاغل آلاینده های صوتی از بازار آهن شاد آباد این منطقه خبر داد.

علیزاده درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح انتقال مشاغل آلاینده صوتی از بازار آهن شاد آباد واقع در منطقه 18 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور کاهش آلاینده های صوتی، آلاینده های زیست محیطی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در سالجاری اجرا خواهد شد.

علیزاده با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت:
در این طرح کارشناسان اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 پس از ارزیابی و بررسی صنوف و مشاغل مزاحم و آلاینده در بازار آهن شادآباد اقدام به انتقال این صنوف و مشاغل به خارج از محدوده ی منطقه 18 می کند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 گفت: انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده در محلات منطقه 18 به خارج از بافت مسکونی، پلمپ کارگاه ها و اماکن تجاری فاقد پس از تایید کارشناسان آتش نشانی از اقدامات اجرایی اداره سلامت ساماندهی شهرداری منطقه 18 است.

علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: جلوگیری از فروش دخانیات در کیوسک های مطبوعاتی از فروش دخانیات در کیوسک های مطبوعاتی واقع در منطقه 18، رفع سد معبر های صنفی در معابر اصلی منطقه از اقدامات دیگر شهرداری منطق 18 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آهن ، سلامت ، آلاینده ، صوتی ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار