خراسان جنوبی/

سرفرازی پیشنهاد معاونت استانداری خراسان جنوبی را نپذیرفت

موج انتصابات دولت یازدهم از روز شنبه 9 آذر ماه در خراسان جنوبی آغاز شد و مجید درویشی مدیرکل تامین اجتماعی استان شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، استاندار خراسان جنوبی 17 مهرماه 92 با تصویب هیئت دولت منصوب و 29 مهر ماه معارفه شد.

همانطور که پیش از این خبر داده شد موج انتصابات دولت یازدهم از روز شنبه 9 آذرماه در خراسان جنوبی آغاز شد و مجید درویشی مدیرکل تامین اجتماعی استان شد.

بر همین اساس شنیده شده همایون نخعی‌نژاد مسئول قبلی حوزه شهرداری مشهد که چند روز پیش جای خود را به مجید پیراسته داده است طی روزهای آینده به عنوان معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی معرفی می‌شود.

نخعی‌نژاد از نیروهای بومی منطقه بوده و سابقه شهرداری بیرجند را در پرونده دارد.

همچنین بی‌بی‌عصمت سرفرازی که برای معاونت پشتیبانی مطرح بود درخواست خراسان جنوبی را به دلیل مشکلات خانوادگی نپذیرفت و با حکم سیدطاهر طاهری استاندار البرز به عنوان مدیرکل پژوهش این استان منصوب شد.

برای معاونت پشتیبانی استاندار خراسان جنوبی همچنین نام منصور تاجری از چهره‌های دانشگاهی جنوب شرق کشور، عضو هیئت علمی و دکتری مطالعات فرهنگی و سیاسی خاورمیانه و از چهره‌های معتدل اصلاح‌طلب و بومی منطقه نیز مطرح است.

در بین فرمانداری‌های 11 شهرستان استان شنیده شده تعدادی از فرمانداران فعلی جابجا می‌شوند. برای فرمانداری نهبندان نیز نام رئیسون از نزدیکان نماینده فعلی نهبندان مطرح است.

همچنین گفته می‌شود تعدادی از مدیران فعلی استان که استاندار از آنان رضایت دارد ماندنی هستند.

برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کنار نام مدیرکل فعلی از اسماعیل فلاح مدیر بنیاد مسکن بیرجند یاد می‌شود.

از سویی شنیده شده جریان افراطی دوم خرداد بنا دارد گزینه‌های خود را برای پست‌های مختلف بکار گیرد که تاکنون با هوشمندی و درایت استاندار موفق نشده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.