سرمربی تیم تکواندوی سلحشور البرز گفت: با کنار رفتن برخی تیم ها قبل از آغاز لیگ برخی ملی پوشان بدون تیم درخواست حضور در تیم ما را داشتند.

محمد عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: تیم جوانی داریم که برای نخستین بار در لیگ برتر تکواندو شرکت کرده است و برای موفقیت در سال آینده مسابقات آماده می شود.

وی افزود: از آغاز لیگ برتر امسال تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران را هفت بر یک برده ایم، با صنایع استیل البرز به تساوی چهار به چهار رسیده ایم و پنج بر سه مغلوب شهرداری ورامین شده ایم.

وی یادآور شد: سال گذشته با نیت لیگ برتری شدن در لیگ دسته اول تکواندو تیم داری کردیم و بعد از سکونشینی  با تصمیم مسوولان و کادر فنی تیم به لیگ برتر آمدیم.

سرمربی تیم سلحشور با بیان اینکه دوست ندارند در لیگ برتر حریف ضعیفی برای تیم های دیگر باشند، گفت: اهداف خاصی برای لیگ برتر داریم بنابراین با جوانان با انگیزه ای کار را شروع کردیم و از حدود چهار ماه قبل از آغاز مسابقات تمرینات تیم را استارت زدیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه لیگ دسته اول در سال قبل با هوگوهای معمولی برگزار می شد با تغییر تاکتیک و تمرینات تیم بازیکنان را برای لیگ برتر و مبارزه با هوگوهای الکترونیکی آماده کردیم. شرایط مبارزه بازیکنان را تغییر دادیم و در بازی های تدارکاتی برای لیگ آماده شدیم که خوشبختانه تا اینجای کار به نتیجه رسیده ایم.

عزیزی با اشاره به کم تجربه بودن تکواندوکاران تیم سلحشور در لیگ برتر تصریح کرد: قول مقامی به مسوولان نداده ایم و برای اینکه نماینده خوبی باشیم و بازیکنانی را به تیم های ملی معرفی کنیم، وارد مسابقات شده ایم اما نیم نگاهی هم به سکوی سومی داریم.

وی افزود: تیم سلحشور با حدود 80 میلیون تومان برای امسال بسته شده اما ملی پوشی ندارد. اوایل سال چون تیم های لیگ برتری انصراف داده اند بازیکنان زیادی از جمله برخی ملی پوشان خارج از مسابقات قرار گرفته اند و در تماس با ما خواستار حضور در تیم سلحشور شدند اما تیم بودجه لازم برای در اختیار گرفتن این نفرات را نداشت و آنها هم سودی برای تیم نداشتند چون هدف ما چیز دیگری است.

سرمربی تیم سلحشور گفت: سازنگی برای ما مهم است. مهره های خوبی در اختیار داریم اما بازیکنی مثل کاظمی را که 2 سالرقبل به صورت قرضی به تیم دانشگاه آزاد داده بودیم را متاسفانه با اشتباه سایت سازمان لیگ  و تخلف دانشگاه در حالیکه وی تکواندوکار آزاد محسوب می شد، از دست دادیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، سلحشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۰:۳۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
سلهشور بهترین باشگاه خرمدشت است
آخرین اخبار