استقرار تیم سیار سازمان انتقال خون در صدا و سیما

دکتر بهفر با بیان اینکه رویکرد اصلی شبکه رادیویی سلامت بحث سلامت محور بودن است، گفت: سعی کردیم هم در خود شبکه، هم در معاونت صدا و هم در سازمان صدا و سیما به آن بپردازیم.

دکتر بهفر  مدیر شبکه رادیویی سلامت ،در گفتگو با خیرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:یکی از کارهایی که در سلامت همکاران می تواند بسیار موثر باشد و در راستای پیشگیری و کاهش بیماری ها بسیار می تواند کمک کننده باشد، بحث خون دادن مکرر و منظم است.

مدیر شبکه رادیویی سلامت با بیان اینکه ما در طول سال 3 بار با همکاری سازمان انتقال خون برنامه خونگیری از همکاران را انجام می دهیم، خاطرنشان کرد: تیم های سیار سازمان انتقال خون روزهای سه شنبه و چهارشنبه 12 و 13 آذر ماه در ساختمان معاونت صدا حضور پیدا می کنند. با اطلاع رسانی هفته گذشته که بصورت گسترده انجام شده است، فراخوان گسترده ای را برای حضور همکاران انجام داده ایم، تا ان شاءالله بتوانیم با گرفتن خون منظم و مکرر به سلامتی همکاران کمک کنیم. البته فقط بحث خون گیری نیست، بلکه فشارخون، تست آزمایشگاهی و در واقع یک شکاف رایگان انجام می شود که این خود می تواند در تشخیص اولیه و پیشگیری از بیماری ها بسیار موثر باشد./م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار