معاون بازرسی و حفاظت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جریان سازی نشر ارزشهای دوران دفاع مقدس در دانشگاههای کشور فرصتی طلایی برای دانشجویان ایران به عنوان آینده سازان این کشور و نیروی علمی ارزشمند انقلاب اسلامی تلقی می شود.

میرزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:جریان سازی نشر ارزشهای دوران دفاع مقدس در دانشگاههای کشور فرصتی طلایی برای دانشجویان ایران به عنوان آینده سازان این کشور و نیروی علمی ارزشمند انقلاب اسلامی برای حرکت کشور در مسیر کسب موفقیت های بیشتر در حوزه های مختلف علمی و فناوری در سطوح بین المللی است.

وی بااشاره به این موضوع که کتاب راوی ارزشهای دوران دفاع مقدس است تصریح کرد :مدرسین کتب دفاع مقدس در دانشگاههای کشورهمگی از سرمایه های ارزشمند انسانی این دوران با برخورداری از شناختی کامل نسبت به جنبه های مختلف دوران دفاع مقدس به شمار می روند و کتاب راوی ارزشهای این رخ داد مهم کشور است.

معاون بازرسی و حفاظت مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این مطلب اضافه کرد :ایران در زمان حمله رژیم بعث عراق با عدم برخورداری از سپاه و ارتش منظم و بهره مندی از سلاح های محدود و امکانات دفاعی از جنگ استقبال نکرد .

میرزاده درخاتمه اظهارداشت :با توجه به دستور صریح قرآن کریم در این راستا ،تمام موجودات عالم برای انسان برنامه دفاعی دارند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.