رییس هیات مدیره جهاد نصر استان تهران و معاون مؤسسه جهاد نصر کشور گفت: بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت و امروز به سوی جهانی شدن در حرکت است که می توان اقتدار ایران اسلامی را مدیون تفکر و آرمان های بسیج دانست.

ˈعلیرضا زوارهˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: مردم ایران برای دفاع از خود و کشورشان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون جهاد کردند و با وجود تبلیغات کم، با عشق، علاقه، شور و اشتیاق به میدان آمدند تا این کشور و آرمان های آن را پایدار کنند.

وی ادامه داد: جوانان کشور با وجود تمامی سختی ها و مشکلات در همه فصول به ویژه در سرمای زمستان با وجود برف و یخبندان سنگین مناطق جنگی غرب کشور در صحنه دفاع حضور یافتند و ایستادند تا امروز ایران اسلامی قلل پر افتخار بیشتری را کسب کند.

این مقام مسوول با بیان اینکه تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) با هدف دربرگیری همه مستضعفین و مظلومین جهان شکل گرفت، خاطرنشان کرد: امام راحل یک گستره وسیعی از جهاد، تلاش و فعالیت را در آن زمان برنامه ریزی کردند و امروز وظیفه ما است تا در حفظ آرمان ها و اهداف بسیج بکوشیم.

رییس هیات مدیره جهاد نصر استان تهران و معاون مؤسسه جهاد نصر کشور گفت: مفهوم بسیج مستضعفین با آن ایده جهانی خود بسیار مؤثر و عملی بود و بر خلاف آنچه که برخی می پنداشتند، شعاری بیش نیست، در عمل به اثبات رسید و اکنون استراتژی امام با تشکیل و ادامه فعالیت این نهاد عملی شده است.

زواره ادامه داد: امروز تفکر بسیجی جهانی شده و در کشورهایی مثل سوریه و لبنان جوانان با تشکیل گروه های بسیجی خود جوش از کشور خود دفاع می کنند و این برای ایران یک عزت است./س


برچسب ها: اقتدار ، ایران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.