وجود 22 عضو هیات علمی به جای 45 عضو نمی تواند جوابگوی بیش از ششصد دانشجو باشد.

دکتر رضاخانی جزنی رئیس دانشکده سلامت ایمنی و محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، گفت: این دانشکده 668 دانشجو دارد که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و phd در حال تحصیل در 6 رشته هستند.

وی در خصوص چالش های بیش روی این دانشکده افزود: اولین چالش در حوزه آموزش کمبود اعضای هیات علمی و کارشناسان  تخصصی مهارت است طبق استاندارد و ما باید 45 عضو هیات علمی در این دانشکده داشته باشیم که در حال حاضر 22 عضو داریم دومین چالش  کمبود منابع مورد نیاز است که این کمبود روی کیفیت و کمیت آموزش و پژوهش اثر گذاشته است.

جزنی با تاکید بر این که امسال بودجه پژوهشی ها 30 میلیون بوده است عنوان کرد: این میزان جوابگوی نیاز کارهای پژوهشی ما نیست .

وی ادامه داد: این دانشکده با داشتن بیش از ششصد  دانشجو یک سالن ورزشی غیر استاندارد دارد و در واقع یک فضای کوچک  به ورزش دانشجویان اختصاص داده شده که تنها برای والیبال و پینگ پنگ جوابگو است./م

وی در ادامه با اشاره به این که دانشجویان خوشبختانه  از لحاظ کارگاه عملی و آزمایشگاه مشکل ندارند خاطر نشان کرد: در حال ایجاد یک آزمایشگاه هستیم که در تجهیزات و بازسازی آن با کمبود و اعتبارات روبه رو هستیم و امیدواریم که دانشگاه ه ما  را یاری کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار